SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dorota Dróżdż menedżerem ds. sprzedaży Telewizji Puls

Dorota Dróżdż awansowała w Telewizji Puls na stanowisko menadżera do spraw sprzedaży. To nowo utworzona funkcja w strukturach spółki.

Dorota Dróżdż Dorota Dróżdż

Dróżdż będzie teraz odpowiedzialna nie tylko za zarządzanie pracą zespołu sprzedaży Telewizji Puls (to należało dotychczas do jej obowiązków), ale również za opracowywanie i realizację budżetu rocznego działu sprzedaży, prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami i za bieżącą współpracę z działami handlowym brokera.

Będzie raportowała (podobnie jak do tej pory), do Justyny Ganczarek-Jach, dyrektora sprzedaży i marketingu TV Puls.

To kolejna już zmiana personalna w stacji. W lutym br. do zespołu dołączył Jan Frelek, obejmując stanowisko dyrektora rozwoju biznesu. Zaś na początku marca Małgorzata Szastak-Puczyłowska objęła funkcję affiliate marketing managera.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w lutym br. udział TV Puls w rynku oglądalności wyniósł 3,34 proc.

Dołącz do dyskusji: Dorota Dróżdż menedżerem ds. sprzedaży Telewizji Puls

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Salcesson
Kupiłbym.
0 0
odpowiedź
User
k
Super, gratulacje! :)
0 0
odpowiedź
User
Oki
Na moje oko to jest puk puk puk. Sprawdźcie.
0 0
odpowiedź