SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Edelman z interaktywnym działem Digital Polska

Polski oddział agencji Edelman uruchomił strukturę interaktywną Edelman Digital Polska. Jej zespół zrealizował już projekty dla firm takich jak SC Johnson, HP, Panasonic i Johnson&Johnson.

Oferta Edelman Digital Polska obejmuje doradztwo strategiczne w zakresie działań interaktywnych, audyt i analizę obecności marki czy firmy w sieci, webdesign, kreację interaktywną i rozszerzoną, technologie mobilne oraz marketing społecznościowy. Przedstawiciele polskiego oddziału agencji Edelman uzasadniają, że na takie usługi jest coraz większe zapotrzebowanie.

- Edelman Polska dotychczas miał przedstawicielstwo globalnej struktury Edelman Digital, a korzystały z niego głównie międzynarodowe koncerny, z którymi współpracujemy jako agencja sieciowa. Tworząc polski oddział Edelman Digital, chcemy zwiększyć dostępność tych usług na naszym rynku - argumentuje Barbara Kwiecień, generel manager Edelman Polska.

>>> Edelman: darmowe narzędzia do wyszukiwania social media influencers

Edelman Digital Polska działa już od kilku miesięcy, wypracowując swoje struktury, przygotowując ofertę oraz samodzielnie zdobywając i realizując zlecenia. Do tej pory dział pozyskał już projekty od takich firm jak m.in. SC Johnson (zlecenie obejmujące stronę i aplikacje), HP i Panasonic (community management i aplikacje), Fundacja Auschwitz-Birkenau (community management i strona) oraz Johnson&Johnson (analityka social media i programy zaangażowania społeczności). Edelman Digital Polska liczy obecnie 10 osób, a przy konkretnych projektach współpracują freelancerzy. Rozwojem i działalnością sekcji kieruje Małgorzata Celarek, p.o. digital unit director.

- Klienci w sposób naturalny wybierali nas do projektów związanych z social media. Wprowadzając zmiany, poszliśmy jednak o krok dalej i do dotychczasowych działań dodaliśmy ofertę agencji interaktywnej - opisuje Celarek. - Na świecie agencje łączące takie kompetencje z usługami klasycznej agencji PR i marketingu strategicznego są określane jako strategic digital - zaznacza.

Dołącz do dyskusji: Edelman z interaktywnym działem Digital Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl