SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Elle' dołączyło specjalną kartę dla czytelniczek

Do październikowego numeru miesięcznika "Elle" (Burda Media Polska) dołączona została karta "Elle", która umożliwi czytelniczkom robienie zakupów w partnerskich punktach sprzedaży z rabatami oraz udział w organizowanych wyłącznie dla nich imprezach.

W każdym wydaniu magazynu pojawiać się będą nowe adresy partnerskich sklepów, w których czytelniczki będą mogły skorzystać ze specjalnej oferty zakupowej. W numerze październikowym prezentowane są sklepy z ubraniami i kosmetykami. Wśród imprez przeznaczonych dla posiadaczek kary znajdą się: warsztaty modowe i urodowe z udziałem redakcji "Elle" czy pokazy mody i makijażu w centrach handlowych.

kartaelle

Październikowe wydanie "Elle" z kartą ukazało się dzisiaj w nakładzie 120 tys. egz. i normalnej cenie 7,40 zł. Wspiera go kampania reklamowa obejmująca radio (Radio Kolor, Radio Pin) oraz internet (Lula.pl, Groszki.pl, Luxlux.pl, Snobka.pl, Kafeteria.pl, Pudelek.pl, Wp.pl oraz Allegro.pl). Za przygotowanie akcji i zaplanowanie mediów odpowiadał dział marketingu Burda Media Polska.

  • Więcej informacji:
  • Elle

Dołącz do dyskusji: 'Elle' dołączyło specjalną kartę dla czytelniczek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl