SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fallon blisko budżetu Sony

Agencja Fallon prawdopodobnie wygrała przetarg na stworzenie globalnej kampanii reklamowej telewizorów Bravia firmy Sony.

W pokonanym polu Fallon pozostawiła agencje Berlin Cameron United, Crispin Porter & Bogusky oraz 180 - informuje serwis Brand Republic.

Pomimo, że szczegóły umowy Sony z agencją nie zostały jeszcze sfinalizowane, to firma jest blisko potwierdzenia wyboru Fallon, która dotąd była odpowiedzialna za kampanie płaskich telewizorów japońskiej firmy na rynku europejskim.

Fallon zdobyła Złote Lwy na Cannes Advertising Festival za słynne reklamy telewizorów Sony z udziałem skaczących piłeczek i eksplodującej kolorami wieży. Eksperci dawali agencji największe szanse na zdobycie globalnego budżetu Sony, ale podkreślali, że przeszkodą może być niewielki rozmiar jej sieci.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Fallon blisko budżetu Sony

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl