SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GDDKiA szuka agencji do trzyletniej współpracy

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ruszyła z przetargiem, w którym zostanie wybrana agencja odpowiedzialna za opracowanie strategii działań promocyjnych i informacyjnych dla projektu „Krajowy Systemu Zarządzania Ruchem Drogowym na sieci TEN-T – etap I (KSZRD E1)” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią pracować przez trzy lata.

fot. GDDKiA fot. GDDKiA

Wybrana agencja zajmie się opracowaniem strategii działań promocyjnych i informacyjnych dla Projektu KSZRD E1 oraz ich realizacją.

Agencja ta m.in. opracuje hasło i przekaz kampanii informacyjno-promocyjnej, przedstawi propozycję, które będzie myślą przewodnią kampanii i punktem wyjściowym do przekazów medialnych, wykorzystywanych w wybranych kanałach komunikacji, przygotuje i przedstawi harmonogram realizacji działań informacyjno-promocyjnych, zrealizuje zaplanowane działania itp. Zaproponuje również działania z zakresu public relations, które zostaną wykorzystane w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej.

Przetarg trwa do 1 lutego br. Ocena wniosków nastąpi na przełomie lutego i marca, w lipcu wybrane agencje będą składać konkretne już oferty. Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na przełomie września i października br.

Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata 20 tys. zł wadium.

Dołącz do dyskusji: GDDKiA szuka agencji do trzyletniej współpracy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl