SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GGKO ma ochotę nie tylko na Ochotę

Rusza pierwsza kampania billboardowa GGKO

GGKO rozpoczęła w lutym outdorową kampanię reklamową. Jej celem jest propagowanie i reklamowanie znaku firmowego spółki, a także pokazanie jej potencjału - zarówno na tle wydarzeń końca 2004 roku, jak i w zestawieniu z konkurencją.

Czas ekspozycji billboardów przypada na cały miesiąc luty zebrań sprawozdawczych dla Wspólnot Mieszkaniowych za ubiegły rok.
 
GGKO wychodzi z kampanią poza teren swojej dzielnicy. Trzydzieści wielkoformatowych nośników widocznych będzie poza Ochotą, także w dzielnicach ościennych: na Mokotowie i we Włochach.

Gminna Gospodarka Komunalna Ochota to firma zarządzaj±ca nieruchomościami.

Dołącz do dyskusji: GGKO ma ochotę nie tylko na Ochotę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl