SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Google: nowe położenie reklam w wyszukiwarce

Google wprowadza nowe miejsca położenia reklam w swojej sieci wyszukiwania.

Google podaje, że dynamicznie optymalizuje każdą stronę z wynikami wyszukiwania, łącznie z reklamami, które się na niej pojawiają. Firma zdecydowała, że reklamy, które wcześniej były wyświetlane z boku wyników wyszukiwania, czasem będą mogły pojawiać się pod nimi.

Z obserwacji internetowego giganta wynika, że w wielu przypadkach wyświetlanie reklam poniżej wyników wyszukiwania jest wygodniejsze, jeśli ktoś przegląda stronę z góry na dół. Przeprowadzone testy wykazały, że reklamy wyświetlane w tym miejscu miały wyższy współczynnik klikalności niż te prezentowane z boku strony.


rys. 1 Reklamy po prawej stronie wyników wyszukiwania

 


rys. 2 Reklamy poniżej wyników wyszukiwania

Dołącz do dyskusji: Google: nowe położenie reklam w wyszukiwarce

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jerry
Przy okazji warto zwrócić uwagę na reklamę wydajnościową. zanox przymierza się do wpowadzenia marketplace, czyli platformy sprzedaży reklam internetowej. Premierę zapowiedzieli na ten kwartał.
odpowiedź
User
Marcin
Kołchoz UE powinien nakazać wprowadzenie nowej, obowiązkowej domeny dla wszystkich reklamiarzy–spamerów, by można było ich łatwiej wyciąć już na poziomie zapory ogniowej.
odpowiedź
User
czytacz
ktoś robi żenującą kampanię marketingu szeptanego dla zanoxa Wiemy już ze zatrudniają ludzi a teraz dowiadujemy sie ze cos tam wymyślili
odpowiedź