Google promuje Chrome klipami w YouTube
Po ośmiu miesiącach od wprowadzenia na rynek przeglądarki internetowej Chrome, Google rozpoczęło kampanię marketingową zachwalającą korzyści jakie płyną z jej użytkowania.
W ramach tej kampanii firma umieściła w swoim serwisie YouTube 11 krótkich klipów ('Chrome Shorts'), w których prezentuje zalety aplikacji. Filmiki dostępne są w specjalnym kanale The Google Chrome Channel.
Do stworzenia klipów z wykorzystaniem hasła "a new way to get online" internetowy Google zaprosił wybrane małe firmy kreatywne, m.in. Hunter Gatherer, Motion Theory i Superfad.
W ramach kampanii Google zachęca również użytkowników swojej poczty Gmail do korzystania z przeglądarki poprzez reklamy tekstowe zapewniające, że usługa jest szybsza gdy używa się Chrome.
Z danych firmy Net Applications wynika, że w ubiegłym miesiącu Google Chrome miała 1,42 procenta udziału w rynku internetowych przeglądarek. Liderem był Internet Explorer Microsoftu (66,1 proc.), przed Firefoksem (22,48 proc.) i Safari firmy Apple (8,21 proc.).
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Google promuje Chrome klipami w YouTube