SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gorący lipiec w stacjach informacyjnych

Kryzys koalicyjny i tragiczny wypadek we Francji spowodowały, że w lipcu widownia stacji informacyjnych była rekordowa - dane TVN24, TVP3, Superstacji i TV Biznes.

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, zarówno udziały TVP3, jak i TVN24 wzrosły w lipcu br. w porównaniu z analogicznym miesiącem zeszłego roku, a także z czerwcem 2007 roku. Udziały TVP3 wyniosły 6,31 proc. (rok wcześniej 6,02 proc.), a TVN24 - 3,93 proc. (2,61 proc.).


Wszyscy 4+

Stacja Miesiąc Rok AMR AMR % SHR %
TVP3 Czerwiec 2007 251 032 0,70% 4,69%

Lipiec 2006 296 180 0,82% 6,02%

Lipiec 2007 319 912 0,89% 6,31%
TVN24 Czerwiec 2007 157 520 0,44% 2,95%

Lipiec 2006 128 220 0,36% 2,61%

Lipiec 2007 199 195 0,55% 3,93%


W grupie widzów w wieku 16 - 49 lat TVP3 w ujęciu rocznym zanotowała jednak spadek udziałów z 4,44 proc. w lipcu 2006 roku do 4,33 proc w lipcu br. Natomiast udziały TVN 24 wzrosły z 1,99 proc. do 3,04 proc.




16 - 49

Stacja Miesiąc Rok AMR AMR % SHR %
TVP3 Czerwiec 2007 74 831 0,40% 3,17%

Lipiec 2006 96 687 0,51% 4,44%

Lipiec 2007 96 218 0,51% 4,33%
TVN24 Czerwiec 2007 52 447 0,28% 2,22%

Lipiec 2006 43 339 0,23% 1,99%

Lipiec 2007 67 624 0,36% 3,04%


Wśród odbiorców telewizji satelitarnej i kablowej udziały regionalnej Trójki spadły z 5,28 proc. w lipcu 2006 roku do 4,9 proc. w analogicznym miesiącu bieżącego roku. Tym samym TVP3 straciła pozycję lidera na rzecz TVN24, której udziały poszły do góry. W lipcu 2006 roku kształtowały się na poziomie 4,69 proc., a w lipcu tego roku wynosiły już 7,24 proc.




Kabel/
satelita



Stacja Miesiąc Rok AMR AMR % SHR %
TVP3 Czerwiec 2007 109 665 0,58% 3,70%

Lipiec 2006 144 367 0,74% 5,28%

Lipiec 2007 134 908 0,71% 4,90%
TVN24 Czerwiec 2007 157 520 0,83% 5,32%

Lipiec 2006 128 220 0,66% 4,69%

Lipiec 2007 199 195 1,05% 7,24%


W poprzednim miesiącu br. w porównaniu z czerwcem tego roku wzrosły także udziały Superstacji - z 0,17 proc. do 0,20 proc. Odwrotnie było z TV Biznes, która zanotowała spadek z 0,03 proc. do 0,02 proc. Podobna sytuacja w przypadku tych dwóch kanałów miała miejsce także w grupie wiekowej 16-49 lat (tutaj jednak udziały Superstacji pozostały w miarę stałe) i wśród odbiorców kablowo - satelitarnych.


Wszyscy 4+

Stacja Miesiąc Rok AMR AMR % SHR %
Superstacja Czerwiec 2007 9 003 0,03% 0,17%

Lipiec 2007 10 018 0,03% 0,20%
TV Biznes Czerwiec 2007 1 422 0,00% 0,03%

Lipiec 2007 1 226 0,00% 0,02%




16 - 49

Stacja Miesiąc Rok AMR AMR % SHR %
Superstacja Czerwiec 2007 2 915 0,02% 0,12%

Lipiec 2007 2 658 0,01% 0,12%
TV Biznes Czerwiec 2007 610 0,00% 0,03%

Lipiec 2007 591 0,00% 0,03%




Kabel/
satelita



Stacja Miesiąc Rok AMR AMR % SHR %
Superstacja Czerwiec 2007 9 003 0,05% 0,30%

Lipiec 2007 10 018 0,05% 0,36%
TV Biznes Czerwiec 2007 1 422 0,01% 0,05%

Lipiec 2007 1 226 0,01% 0,04%

Dołącz do dyskusji: Gorący lipiec w stacjach informacyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl