SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Digital Resolution realizuje kampanię gry Sekiro: Shadows Die Twice

Wystartowała kampania reklamowa gry Sekiro: Shadows Die Twice wydanej przez Activision Blizzard (japońskiego studia FromSoftware, znanego z takich legendarnych tytułów jak Dark Souls czy Bloodborne).  Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Digital Resolution należąca do Grupy OMD.

Na polskim rynku kampania realizowana jest w całości w mediach digitalowych. Wykorzystuje komunikacje na portalach gamingowych, serwisach filmowych, mobile, a także na platformach społecznościowych oraz w wyszukiwarce Google.

Digital Resolution w centralnym punkcie kampanii osadziło akcję niestandardową angażującą gamerów w formacie Fantastyczna Piątka na platformie Twitch. Pięciu influencerów gamingowych przez 5 dni będzie rywalizować ze sobą zmagając się z wymagającą grą, w czasie dwugodzinnych streamów. Całość będzie równolegle streamowana na kanale D4mm, który będzie relacjonował postępy wszystkich pięciu zawodników. W czasie streamów przewidziane są nagrody dla widzów, a gamerzy rywalizują o unikalną statuetkę protezy ręki głównego bohatera – Sekiro, jednorękiego wilka. Akcja została przygotowana wraz z agencją Gameset i rusza w czwartek 4 kwietnia.

Sekiro: Shadows Die Twice jest najpopularniejszą premierą na platformie Steam w 2019 roku oraz najlepiej sprzedającą się grą w regionie EMEAA w tygodniu premiery.

Dołącz do dyskusji: Digital Resolution realizuje kampanię gry Sekiro: Shadows Die Twice

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl