SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grey przygotowała kampanię Specjala

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa przygotowała kampanię reklamową piwa Specjal

 Kampania prowadzona będzie przez kilka miesięcy na nośnikach reklamy zewnętrznej - billboardach, tablicach wielkoformatowych, siatkach winylowych, autobusach, taksów-kach i mobilach. Łącznie wykorzystanych zostanie kilkaset różnych powierzchni reklamowych umieszczonych w regionach,w których sprzedawany jest Specjal (północno-wschodnia Polska). Cel działań reklamowych to wzmocnienie wizerunku marki.

Outdoor dla Grupy Żywiec planuje i kupuje dom mediowy Media Concept. 

Dołącz do dyskusji: Grey przygotowała kampanię Specjala

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl