SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

History promuje serial „Warszat Danny'ego” (wideo)

Kanał History rozpoczął kampanią reklamową promującą nowy serial dokumentalny stacji „Warsztat Danny’ego”. Działania obejmują telewizję, prasę, radio i internet.

„Warsztat Danny’ego” to opowieść o warsztacie z Las Vegas, którego właścicielem jest tytułowy Danny. On i jego ludzie skupują, przerabiają i sprzedają różne samochody. Serial emitowany w czwartki o 21:00 począwszy od 28 marca br.

Kampania reklamowa obejmuje kanały nadawcy (History, History HD, Polsat Crime & Investigation Network) oraz naziemny Polsat, prasę (m.in. „Tele Tydzień”, „To & Owo”, „Auto Moto”, „Auto Świat”) i radio (m.in. RMF FM, Radio ZET, Tok FM). Zaplanowana jest również akcja promocyjna na Facebooku oraz na YouTube.

Kreację przygotowała londyńska agencja Tea Creative. Planowaniem mediów w Polsce zajął się dom mediowy OMD Media Direction,

Z danych NAM wynika, że średni udział History w lutym br. wyniósł 0,23 proc. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: History promuje serial „Warszat Danny'ego” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl