SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Hity na czasie' biją 'Koncerty na molo'

Spośród niedzielnych relacji z koncertów muzycznych widzowie znacznie chętniej wybierają 'Hity na czasie' nadawane w TVP2 niż 'Koncerty na molo' pokazywane w TVN.

W minioną niedzielę 5 sierpnia emitowane na żywo ze Szczecina "Hity na czasie" zainteresowały średnio 2,77 mln osób. - wynika z danych TNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Transmisję oglądał co czwarty widz mający włączony o tej porze telewizor. Jeszcze lepiej było w grupie wiekowej 16-49 lat, gdzie udziały TVP2 podczas emisji programu wyniosły 30,9 proc.

Najwięcej osób przyciągnęła ostatnia cześć szczecińskiego koncertu wyemitowana ok. 21.50. Oglądało ją 3 mln widzów. Nadawaną częściowo w tym samym czasie w TVN retransmisję drugiego już "Koncertu na molo" obejrzało natomiast 804 tys. widzów przy udziałach w rynku na poziomie 9,93 proc. w grupie 4+ i 11,3 proc. w grupie 16-49.



Wszyscy 4+
16 - 49
Program/data Start wid tys. udz% wid tys. udz%
Hity na czasie - TVP2
05.08.2007 20:10 2 381 21,48 1 193 25,7
05.08.2007 21:01 2 952 24,13 1 747 31,9
05.08.2007 21:48 3 000 27,88 1 854 35,2
średnia
2 772 24,49 1 593 30,9
SF 2007 Koncert na molo - TVN
05.08.2007 22:01 804 9,93 483 11,3

"Hity na czasie" okazały się lepsze od sopockich koncertów na molo również w poprzednią niedzielę 29 lipca. Wtedy retransmisję z muzycznego eventu Dwójki i Eski w Gdańsku obejrzało 2,35 mln osób (udziały 21,69 proc.), zaś występy gwiazd na molo w TVN przyciągnęły przed ekrany 780 tys. widzów (udziały 9,74 proc.)



Wszyscy 4+
16 - 49
Program/data Start wid tys. udz% wid tys. udz%
Hity na czasie - TVP2
29.07.2007 21:07 2 287 19,19 1 225 22,1
29.07.2007 21:55 2 418 24,18 1 366 26,3
średnia
2 352 21,68 1 297 24,2
SF 2007 Koncert na molo - TVN
29.07.2007 22:00 780 9,74 487 11,2

Zarówno "Hity na czasie" jak i "Koncerty na molo" oglądane są głównie przez kobiety. Dwójkowe koncerty przyciągają przed telewizory przede wszystkim ludzi w wieku od 25 do 54 lat mieszkających na wsiach i w mniejszych miastach, zaś eventy TVN śledzi widownia miejska pomiędzy 25. a 64. rokiem życia. Oglądający oba programy mają podobne wykształcenie, głównie zawodowe i średnie.

Profil widowni % (dane z 5 sierpnia br.)

Hity na czasie SF 2007 Koncert na molo
Mężczyźni 4+ 40,8 44,6
Kobiety 4+ 59,2 55,5
Dzieci 4-15 9,3 9
Wiek 16-24 9,8 8,9
Wiek 25-34 17,8 15,7
Wiek 35-44 21,3 22,3
Wiek 45-54 18,2 21,4
Wiek 55-64 10,6 15,7
Wiek 65+ 13 6,9
Wieś 47,9 25,6
Miasta do 100.000 31,1 36,3
Miasta >100.000 21 38,1
Wykszt. podstawowe 25,9 23,9
Wykszt. zawodowe 29,1 29,8
Wykszt. średnie 27,1 36,1
Wykszt. wyższe 12,2 8,4

Dołącz do dyskusji: 'Hity na czasie' biją 'Koncerty na molo'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl