SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jan Pospieszalski przegrywa ze “Szkłem kontaktowym” (wideo)

Nowy program Jana Pospieszalskiego w TVP Info, notuje niższą widownię niż emitowane w TVN 24 “Szkło kontaktowe”. Audycja ma też gorsze wyniki niż TVP Info notowało w jej paśmie rok temu, ale oglądalność rośnie z odcinka na odcinek.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że trzy pierwsze odcinki programu “Jan Pospieszalski: Bliżej”, nadawanego w czwartki o 22.30, oglądało średnio 415 tys. widzów. Przełożyło się to na 4,14 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 1,88 proc. w komercyjnej grupie 16-49. To wyniki gorsze od tych, które stacja notowała rok temu w tym paśmie - wtedy bowiem oglądało ją 483 tys. osób, a jej udział wynosił odpowiednio 4,66 proc. i 2,13 proc.

Widownia programu rośnie jednak z wydania na wydanie. Pierwszy odcinek, nadany 10 listopada br., oglądało 380 tys. osób, zaś trzeci przyciągał już 450 tys. oglądających.
 
TVP Info w czasie nadawania magazynu “Bliżej” zajmuje drugie miejsce wśród kanałów informacyjnych. Lepszy wynik notuje wtedy konkurencyjna stacja TVN 24, której udział wynosi 4,31 proc. Kanał ten nadaje wtedy “Szkło kontaktowe” i “Dzień po dniu”.
 


Jan Pospieszalski (fot. TVP)

 Program śledzą głównie osoby w wieku 40-44 lata i powyżej 50. roku życia, mieszkańcy największych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.

“Jan Pospieszalski” Bliżej” ma formułę talk show, w czasie którego prezentowane są także reportaże o charakterze śledczym. Tematy poruszane w magazynie dotyczą codziennych problemów ludzi (więcej na ten temat).


Widownia “Bliżej” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
10-11-2011 381 038 3,63% 1,37%
17-11-2011 412 893 4,27% 2,34%
24-11-2011 452 201 4,54% 1,93%
Średnia 415 419 4,14% 1,88%


Oglądalność konkurencji w paśmie emisji programu

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVN 24 432 144 4,31% 1,91%
TVP Info-Jan... 415 419 4,14% 1,88%
Polsat News 63 772 0,64% 0,70%


Profil widowni "Bliżej"

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 47,93% 99
Kobiety 52,07% 100
Wiek  4-9 0,74% 13
 10-15 0,89% 13
16 - 19 0,06% 1
20 - 24 2,49% 32
25 - 29 3,30% 37
30 - 34 1,63% 20
35 - 39 2,15% 29
40 - 44 7,73% 120
45 - 49 4,75% 69
50 - 54 8,77% 109
55 - 59 10,18% 131
60 57,32% 284
Wlk. miasta Wieś 38,72% 99
< 50 tys. 22,33% 93
50-100 tys. 6,81% 79
100-200 tys. 5,34% 66
> 200 tys. 26,81% 133
Zawód Top management 8,91% 103
Pracownicy średniego szczebla 11,37% 76
Pracownicy fizyczni i rolnicy 11,35% 57
Emeryci 60,78% 237
Inni 7,59% 25
Wykształcenie Podstawowe 49,08% 109
Średnie 28,45% 96
Wyższe 20,84% 166
Inne 1,63% 13


 

Dołącz do dyskusji: Jan Pospieszalski przegrywa ze “Szkłem kontaktowym” (wideo)

49 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dany
gdyby był puszczany na 1 lub 2 to miałby kilka razy tyle
0 0
odpowiedź
User
Zniknie
Kto by chciał słuchać i oglądać takie pajaca
0 0
odpowiedź
User
magda
wsadzili go do TVP Info to nic dziwnego że ma oglądalność niższą niż Szkło kontaktowe choć nie wiem jak można oglądać Szkło kontaktowe..bez komentarza
0 0
odpowiedź