SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jennifer Aniston i Adam Sandler filmem "Zabójczy rejs" biją rekord Netfliksa

"Zabójczy rejs" z Adamem Sandlerem i Jennifer Aniston to najchętniej oglądany film w historii Netfliksa.

Podczas weekendu film został obejrzany prawie z 31 milionów kont abonenckich. Wcześniej debiutem na poziomie 11 milionów mógł pochwalić się film "Bright" z Willem Smithem.

Adam Sandler gra gliniarza, a Jennifer Aniston jego żonę. Małżonkowie są głównymi podejrzanymi morderstwa miliardera, które miało miejsce podczas ich wakacji w Europie. Luke Evans zagra tajemniczego mężczyznę, który zaprasza bohaterów na jacht miliardera. Luis Gerardo Mendez zagra kierowcę Formuły 1, który tak jak reszta bohaterów ma swoje tajemnice. W filmie grają także Gemma Arterton, David Walliams, Adeel Akhtar, John Kani, Ólafur Darri Ólafsson, Dany Boon i Terence Stamp

Reżyseruje Kyle Newacheck na podstawie scenariusza Jamesa Vanderbilta.

Film trafił na platformę Netflix 14 czerwca 2019 roku.

W pierwszym kwartale br. Netflix zanotował wzrost wpływów o 22 proc. do 5,42 mld dolarów oraz 344 mln dolarów zysk netto. W ciągu trzech miesięcy platforma pozyskała 9,6 mln nowych subskrybentów, a globalnie ma obecnie ponad 148,8 mln użytkowników. Pod koniec kwietnia firma poinformowała, że zwiększy swoje zadłużenie o 2 mld zł, a środki te zostaną przeznaczone na realizację nowych treści i zakup licencji do zewnętrznych produkcji.

Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys. Według badania Gemius/PBI w marcu br. Netflix miał w Polsce 3,43 mln realnych użytkowników i odnotował 43,35 mln odsłon.

Dołącz do dyskusji: Jennifer Aniston i Adam Sandler filmem "Zabójczy rejs" biją rekord Netfliksa

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marketer
A film taki sobie...
0 0
odpowiedź
User
EKSPERT
Słaby 👎
0 0
odpowiedź
User
ddb
Trailer fajnie zrobiony, film beznadziejny
0 0
odpowiedź