SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jesienią zadebiutuje „Uroda życia” od Edipresse. Naczelną Anna Maruszeczko

Wydawnictwo Edipresse Polska jesienią wprowadzi na rynek nowy luksusowy miesięcznik dla dojrzałych kobiet „Uroda życia” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pismem kieruje Anna Maruszeczko, a wydawca planuje, że jego sprzedaż wynosić będzie 80 tys. egz.

Anna Maruszeczko, fot.akpaAnna Maruszeczko, fot.akpa

Wprowadzenie nowego miesięcznika ma umocnić pozycję Edipresse w szerokiej kategorii luksusowych magazynów dla pań, w której wydawnictwo ma obecnie dwutygodnik people „Viva!”.

Nad projektem „Urody życia” spółka pracowała dwa lata. O tym, że taki magazyn trafi na rynek w tym roku portal Wirtualnemedia.pl informował jako pierwszy już w maju (więcej na ten temat).

Miesięcznik „Uroda życia” ma być skierowany do dojrzałych, wymagających i inteligentnych czytelniczek, które poszukują pogłębionych treści, cenią sobie jakość życia i stać je na wysoki jego poziom. Nowy tytuł Edipresse ma konkurować z innymi luksusowymi miesięcznikami dla kobiet: „Twoim Stylem”, „Panią”, „Zwierciadłem” i „Wysokimi Obcasami Extra”.

Magazyn nie będzie koncentrować się na celebrytach, ale postawi raczej na historie ludzi mniej znanych, a czasami wręcz nieznanych, ale prowadzących pasjonujące życie (na okładce zerówki znalazła się aktorka Izabela Kuna). Tytuł ma też poruszać tematy psychologiczne, ale będą one prezentowane inaczej niż np. w „Zwierciadle”.

Redaktor naczelną nowego pisma została Anna Maruszeczko, dotąd dziennikarka „Vivy!”, od lat związana też z TVN. Wśród autorów miesięcznika znajdują się: Magdalena Żakowska, Jacek Masłowski, Agnieszka Maciąg (będzie pisać przede wszystkim o jedzeniu) i Marzena Rogalska. Stałymi felietonistami pisma będą zaś: Stanisława Celińska, Małgorzata Szumowska, Arkadiusz Recław, Katarzyna Lengren.

Jak ustaliliśmy, pierwszy numer „Urody życia” ukaże się w październiku w cenie 7,99 zł. Wydawca prognozuje, że magazyn będzie się sprzedawał w liczbie około 80 tys. egz.

Wejście na rynek nowego tytułu Edipresse chce wesprzeć kampanią promocyjną, na którą przeznaczył 4,5 mln zł. Ma ona objąć wszystkie media i trwać kilka miesięcy.

Z danych ZKDP wynika, że w I kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Twojego Stylu” wyniosła 193 042 egz., „Pani” - 82 510 egz., a „Zwierciadła” - 79 072 egz. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Jesienią zadebiutuje „Uroda życia” od Edipresse. Naczelną Anna Maruszeczko

35 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
szykuje się klęska roku
odpowiedź
User
Ledwo specjalista do eksperta
Chodzi o to, że masz problemy w sypialni czy po prostu jesteś trollem?
odpowiedź
User
komentarz nr 3
nie wiadomo, jakie będzie pismo, ale jedno jest już pewne - będzie mieć superbanalny tytuł!
odpowiedź