SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Joanna Kulig i Marcin Dorociński zachęcają do wyjścia do kin

Pod hasłem „Kino to emocje" wystartował projekt, który ma zachęcić do powrotu do kin. Do kampanii zaproszono aktorów - Joannę Kulig i Marcina Dorocińskiego.

Kampania, której patronem jest Polski Instytut Sztuki Filmowej, jest wspólną inicjatywą sieci: Cinema City, Helios, Multikina oraz kin studyjnych i lokalnych z całej Polski. Wsparcia udzielili także Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Polska Gildia Producentów oraz Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych.

Akcja „Kino to emocje” wystartowała już 4 września w kinach, telewizji i internecie. Głównym elementem kampanii będą spoty z udziałem Joanny Kulig i Marcina Dorocińskiego.

Oprócz emisji spotów, przewidziano także szereg działań w mediach społecznościowych, m.in. aktywności z aktorkami i aktorami za pośrednictwem ich kanałów. Wszystkie elementy łączyć będzie wspólny hasztag: #ChodźDoKina.

- Okres pandemii pokazał, jak ważne są kina dla naszej tożsamości. To w kinach najlepiej brzmią emocje filmu, to tutaj buduje on swoją historię na kolejne lata. To także dla widowni w kinie i wrażeń, wiążących się z kinowymi seansami, producenci, twórcy i aktorzy tworzą dzieła, które wchodzą do panteonu kultury. A widzowie nie muszą już za nimi tęsknić. Zapraszamy do wszystkich kin w Polsce - podkreśla Joanna Kotłowska, prezes Polskiego Stowarzyszenia Nowe Kina.

Autorem konceptu kreatywnego kampanii i scenariuszy filmów jest agencja 180heartbeats + Jung v Matt. Spoty wyreżyserował Marek Dawid, a za ich produkcję odpowiada Polska Gildia Producentów. Działania PR realizuje Monday – agencja komunikacji zintegrowanej.

Dołącz do dyskusji: Joanna Kulig i Marcin Dorociński zachęcają do wyjścia do kin

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
kulig ma bardzo meskie rysy tak w twarzy jak i calej figury. Kiedys w tv pokazywano kolekcje jej zdjec rodzinnych w programie jej poswieconym i tam na jednym zdjeciu widnieje kulig jako maly 4 letni chlopiec.KIedy dokonala sie ta przemiana?..
odpowiedź
User
Nickel
Już widzę te dzikie tłumy w kolejkach do kas... Kina w kształcie sprzed pandemii nie wrócą
odpowiedź
User
Mal
Trudne te reklamy. O co tam sie rozchodzi wlasciwie? Rozumiem, ze robil to uznany rezyser, ciepło przyjęty w Karlovych Varach.
odpowiedź