SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania wizerunkowa UPC

Kampania outdoorowa, która rozpoczęła się 1 maja, potrwa do końca miesiąca i jest prowadzona we wszystkich 8 regionach Polski, w których działa UPC

Czyli w: Bydgoszczy, Krakowie, Lublinie, Szczecinie, na Śląsku, w Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu.

Przekaz kampanii koncentruje się wokół domu – miejsca, które jest najbliższe sercom wielu konsumentów i ma dla nich wyjątkową wartość. Dom to stały element pozycjonowania marki i kampanii wizerunkowych UPC.

Kampania podzielona została na dwa etapy – teaserową i kampanię właściwą. W pierwszej połowie maja na setkach billboardów w ośmiu regionach, w których działa UPC Polska, pojawiały się intrygujące pytania, np. „ Czy na pewno wyłączyłaś żelazko?”, „Czy na pewno wypuściłaś kochanka z szafy?”, „Czy na pewno twój pitbul Maniek może zostać sam na sam z Mruczusiem?”, „Czy na pewno zamknąłeś drzwi?”, ”Czy na pewno zakręciłeś wodę?”, ”Czy na pewno usunąłeś ślady szminki z kieliszka?”, „Czy twoja żona poradzi sobie z hydraulikiem?” . Odpowiedź na te pytania odbiorcy odnaleźli podczas drugiej części kampanii, która rozpoczęła się w drugiej połowie maja – ta odpowiedź brzmi: „UPC. Wymyślisz wszystko, aby wrócić do domu”.

Oprócz billboardów w Warszawie dodatkowo hasła kampanii są umieszczone na siedmiu podświetlonych megaboardach na fasadzie Pałacu Kultury i Nauki. Uzupełnieniem kampanii są ulotki, zawieszki, oraz breloczki i chusteczki w barwach UPC, które są przeznaczone dla abonentów odwiedzających Biura Obsługi Klienta UPC. Dodatkowo przeprowadzane są akcje niestandardowe: w Warszawie rozdawane są darmowe bilety na przystankach autobusowych w kopertach z hasłem „Warto wracać do domu... dla UPC”.

Celem tegorocznej kampanii jest uświadomienie obecnym i potencjalnym klientom, jak ważną rolę w ich życiu codziennym odgrywają usługi dostarczane przez UPC Polska oraz wzmocnienie wizerunku firmy jako lidera na polskim rynku usług szerokopasmowych. We współczesnym świecie telewizja i w coraz większym stopniu internet to stałe elementy naszego życia. UPC Polska daje konsumentom stały dostęp do rozrywki i informacji. Tym samym firma jest stale obecna w domach swoich klientów, czyniąc je miejscami, do których warto wracać.

„To jedna z naszych największych kampanii outdoorowych prowadzonych w Polsce. Chcemy uświadomić klientom, że nasze usługi stanowią ważną część ich życia codziennego i sprawiają, że ich domy stają się miejscami, gdzie rozrywka i informacja są stale w zasięgu ręki, gdzie każdy z domowników znajdzie coś atrakcyjnego dla siebie” – powiedział Jarosław Pijanowski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży UPC Polska.

Jest to już trzecia kampania wizerunkowa UPC Polska. Poprzednie firma przeprowadziła jesienią 2002 i 2004 roku. Obecna kampania została przygotowana wspólnie z agencją TBWA. Media zamówiła agencja Starcom.

Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa UPC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl