SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanały sportowe w ofercie Instytutu Monitorowania Mediów

Instytut Monitorowania Mediów rozszerzył swój stały monitoring o kanały nSport, Orange Sport Info, Orange Sport oraz TVP Sport. Firma wprowadziła też nową opcję na swojej platformie internetowej.

– Nowe stacje sportowe to odpowiedź na zapotrzebowanie klientów i rosnącą popularność marketingu sportowego – uzasadnia Anna Sanowska, dyrektor działu analiz Instytutu Monitorowania Mediów. Obecnie monitoring prowadzony przez firmę obejmuje równo 100 kanałów telewizyjnych i radiowych.

Jednocześnie Instytut Monitorowania Mediów wprowadził możliwość oglądania i odsłuchu materiałów bezpośrednio na swojej platformie internetowej, bez konieczności otwierania dodatkowego okna przeglądarki. W najbliższym czasie na platformie zostanie udostępniona opcja wyszukiwania materiałów radiowych i telewizyjnych według dowolnego słowa. Do tej pory taka funkcja działała tylko w odniesieniu do treści prasowych i internetowych.
 

Dołącz do dyskusji: Kanały sportowe w ofercie Instytutu Monitorowania Mediów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl