SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kerfuś nie przewiezie już produktów PepsCo. Co w zamian?

Zakończył się pilotaż współpracy PepsiCo i Carrefour Polska, w ramach którego robot Kerfuś obwoził po dwóch sklepach w Warszawie napoje Pepsi czy chipsy Lay's - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Interaktywne roboty Kerfuś, czyli BellaBoty z wyrazem twarzy i odgłosami kota, promowały produkty PepsiCo w dwóch sklepach Carrefour w Warszawie od października 2022 roku.

Robota nawiązującego interakcję z ludźmi szybko polubili klienci Carrefour. Jak opowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mariusz Janiec, key account manager w PepsiCo Polska, wspólny projekt spotkał się z żywym odbiorem konsumentów w sklepach i w mediach społecznościowych. To zaowocowało rozwojem kooperacji o tournée Kerfusia po Polsce z udziałem fanów i influencerów.

- Dzięki szybkim i niestandardowym działaniom komunikacyjnym, do maksimum wykorzystaliśmy potencjał bardzo wysokiego zainteresowania konsumentów robotami Kerfuś - mówi Mariusz Janiec.

Jak dodaje specjalista, współpraca od początku była zaplanowana na kilka najgorętszych w handlu miesięcy w roku.

- Wspólne działania promocyjne od początku planowaliśmy do końca okresu świątecznego, gdyż co roku jest to najgorętszy okres dla branży produktów szybkozbywalnych - wyjaśnia key account manager w PepsiCo Polska.

Przedstawiciel PepsiCo zdradza jednak, że na razie to koniec współpracy koncernu z francuską siecią hipermarketów.

- Zrealizowaliśmy w całości założenia projektu, a w aspekcie siły przekazu medialnego, rezultaty zdecydowanie przekroczyły pierwotne założenia. Dlatego na ten moment nie planujemy kontynuowania tego konkretnego projektu. Jak co roku, z kluczowym partnerem jakim jest dla nas Carrefour, pracujemy nad kolejnymi wyjątkowymi projektami, dzięki którym możemy wspólnie w nieszablonowy sposób podnosić doświadczenia zakupowe konsumentów w sklepach - mówi Mariusz Janiec z PepsiCo Polska.

Kerfuś podniósł sprzedaż o kilkaset procent

Zadowolenia z Kerfusia nie kryje także sieć Carrefour Polska.

- Kerfuś pozwolił nam zainicjować zmianę w budowaniu pozytywnych doświadczeń zakupowych. Jego mobilność gwarantuje widoczność promowanych produktów w wielu punktach sklepu, a sama obecność Kerfusia przyciąga uwagę naszych klientów. Sprzedaż promowanych asortymentów niejednokrotnie wzrasta o kilkadziesiąt, a nawet kilkaset procent, co potwierdza, że jest to bardzo skuteczny nośnik reklamowy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Sylwester Mroczek, manager ds. rozwoju w Carrefour Polska.

Ekspert w rozmowie z naszym serwisem ujawnia też, że sieć pracuje "nad powiększeniem “rodziny Kerfusia” o nowe roboty i automaty". W planach jest także nowa kolekcja produktów sygnowanych wizerunkiem automatu. - Obecnie pracujemy nad najnowszą kolekcją dla dzieci, która powstaje we współpracy z jednym z artystów i niedługo pojawi się we sprzedaży - mówi Sylwester Mroczek.

Obecnie robot wykorzystywany jest do promocji marki własnej czy ważnych wydarzeń sezonowych w sklepach - mówi przedstawiciel Carrefour Polska.

- Korzystając też z jego popularności, zaangażowaliśmy go w działania charytatywne. Kerfuś kwestował między innymi na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a pod koniec ubiegłego roku został ambasadorem filmu “Kociarze” oraz twarzą zbiórki produktów dla bezdomnych zwierząt. Kerfuś regularnie także odwiedza nowe miasta, w których znajdują się nasze sklepy. Ostatnio był między innymi w Krakowie, Olsztynie czy we Wrocławiu. Niedługo pojawi się również na koncercie, a także regularnie zapraszany jest na wydarzenia producentów jako pokaz innowacji i brand hero. W tym momencie współpracujemy z takimi markami jak Nestle, Coca Cola, Heinz czy Lindt - opowiada Sylwester Mroczek, manager ds. rozwoju w Carrefour Polska.

Po sieci Carrefour Polska na wprowadzenie swoich automatów do ekspozycji towarów zdecydowały się stacje paliw Amic Energy czy ostatnio sklepy Lewiatan.

Dołącz do dyskusji: Kerfuś nie przewiezie już produktów PepsCo. Co w zamian?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl