SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kłopoty z transmisjami Euro 2016 w Ipli, UPC i nc+ zirytowały internautów

Podczas transmisji pierwszych meczów Euro 2016 pokazywanych tylko w odpłatnych kanałach Polsat Sport, pojawiły się duże problemy z przekazem na platformie internetowej Ipla, w UPC Polska i nc+. Wielu użytkowników narzekało na to w social media.

Ponad połowa meczów Euro 2016 jest transmitowana przez Telewizję Polsat tylko w odpłatnych kanałach Polsat Sport 2 HD i Polsat Sport 3 HD (zobacz szczegółowy plan transmisji), dostępnych dla klientów Cyfrowego Polsatu, innych platform cyfrowych i najważniejszych sieci kablowych. W internecie kanały są oferowane za 99 zł na platformie Ipla (należącej do Cyfrowego Polsatu).

W sobotę od godz. 21 pokazywane było spotkanie Anglia - Rosja, pierwszy wzbudzający duże zainteresowanie mecz Euro 2016 transmitowany tylko w Polsat Sport 2 HD. Krótko po pierwszym gwizdku pojawiały się problemy z transmisją - przekaz zacinał się, zwłaszcza w wariancie najwyższej jakości - 720p (mniej problemów technicznych było w niższych standardach: 384p i 576p).

Błyskawicznie wielu internautów zwróciło na to uwagę we wpisach i komentarzach zamieszczanych na facebookowym fanpage’u Ipli. Informowali, że kłopoty z transmisją są zarówno na stronie Ipla.tv, w aplikacji desktopowej oraz aplikacjach na telewizory Smart TV.

- Chcąc spokojnie obejrzeć mecz w sobotni wieczór jestem zmuszony, co kilka minut, patrzeć jak się buforuje kanał. Mówię ok, może to telewizor, włączyłem kanał na laptopie - jeszcze gorzej co minutę przerwa... Co ma zrobić kibic płacący za usługę z która są ciągle problemy? - pytał jeden z internautów. - Wy sobie kpicie chyba. Przy łączu 20Mbit wasza cudowna usługa buforuje w jakości 576p - irytowała się inna osoba. - Zapłaciłem 99 zł za średnia jakość i zacinanie co 30 sekund. Żałosne. To powinno kosztować 30 zł. To jest usługa premium? - krytykowała inna osoba.

- Sprzedajecie pakiet na Euro za 99 zł, a transmisja ciągle się zacina. Działała przy dwóch ostatnich meczach. To jednak trochę słabe że proponujecie niedoskonałą usługę w takiej cenie - stwierdził kolejny użytkownik. - Panowie, może zrobimy zbiórkę na serwery dla ipli, żeby dało się normalnie obejrzeć mecz? A nie, czekajcie, przecież już zapłaciliśmy im po 100 zł... - ironizowała inna osoba.

 

Tylko w ciągu pierwszej połowy na fanpage’u zamieszczono zdecydowanie ponad 100 krytycznych wpisów i komentarzy. Niektórzy użytkownicy zapowiadali, że zgłoszą tę sprawę do reklamacji. Wiele podobnych wpisów pojawiło się również na Twitterze i Wykopie.

- Prosimy o cierpliwość, zapewniamy, że pracujemy nad rozwiązaniem zgłaszanych przez użytkowników problemów. Nasz dział techniczny dokłada starań, aby wszystko działało jak najsprawniej - odpisywali administratorzy fanpage’a Ipli niektórym zirytowanym internautom.

 

W drugiej połowie meczu problemy z transmisją pojawiały się rzadziej, więc zamieszczono już mniej krytycznych wpisów. Natomiast kolejne problemy z płynnością przekazu i narzekania użytkowników wystąpiły podczas meczów rozgrywanych w niedzielę.

Z kolei klienci UPC Polska narzekali przede wszystkim na to, że zbyt wolno po wykupieniu aktywowany był pakiet z kanałami Polsat Sport 2 HD i Polsat Sport 3 HD. - Wykupiłem usługę na Euro, minęło ponad 24 h i nic, nie ma. Infolinia nie działa, gdyż zrobiliście sobie wolne na cały weekend. Pieniądze poszły, a dwa dni mistrzostw w plecy - irytował się jeden z użytkowników na fanpage’u operatora. - Czy możecie Państwo wyjaśnić jak dlaczego tak długo trzeba czekać na uruchomienie Pakietu ME 2016? Czekamy już ponad 12 godzin. Zamawiany poprzez waszą stronę www - zapytała inna osoba.

Podobne problemy zgłaszali niektórzy abonenci nc+. - Kiedy w końcu zostanie aktywowany mój pakiet Mistrzostwa Europy w piłce nożnej 2016, który wykupiłem 10.06 ? Mistrzostwa już trwają a u mnie dalej brak uprawnień. Z infolinią skontaktować się nie można bo od ok. 40 min. ciągle słyszę w słuchawce: „przewidywany czas oczekiwania na połączenie z konsultantem powyżej 5 min.” - napisał pewien użytkownik na fanpage’u platformy w niedzielę przed południem.

Administratorzy profilu radzili klientom, żeby aktywowali pakiet w internetowym centrum obsługi abonentów. - Wczoraj wykupiłem pakiet Euro 2016 za pośrednictwem ICA. Mija drugi dzień i wciąż kanały Polsat Sport 2 i Polsat Sport 3 są niedostępne - poinformowała jedna z osób w niedzielę wieczorem. - Rozumiem, że skoro Euro trwa równe 30 dni, a oplata za pakiet wynosi 99 zł, czyli 3,3 zł dziennie, to odliczycie Państwo po 3,3 zł za każdy dzień, kiedy pakiet był niedostępny? - zapytała.

Dołącz do dyskusji: Kłopoty z transmisjami Euro 2016 w Ipli, UPC i nc+ zirytowały internautów

44 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xxx
Ja nie rozumiem, kasy Solorz ma do diabła, a oszczędza na czym się da, koduję co się da. Rozumiem że biznes to biznes i kasa musi się zgadzać. Jestem wdzięczy Polsatowi za to, że to tak naprawdę ta stacja wypromowała taki piękny sport jakim jest siatkówka w Polsce. Ale czemu do choroby jasnej ludzie z pod znaku tej stacji są aż tak łapczywi? No bez przesady.
0 0
odpowiedź
User
Kadaj
Skoro w drugiej połowie wielu użytkowników poszukało alternatywnego źródła albo dało sobie spokój z meczem, to nic dziwnego że transmisja działała trochę lepiej. ;p
0 0
odpowiedź
User
Ela
Co w tym dziwnego. Co w Polsce są jakieś mocno oblegane transmisje w Internecie to serwery nie wytrzymują. Żaden nadawca nie ma takiej infrastruktury aby utrzymać tak duży ruch. lepiej kupować transmisje przez satelitę.
0 0
odpowiedź