SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Koń jaki jest każdy widzi?

Pod tym hasłem 16 października 2006 r. ruszyła społeczno-edukacyjna kampania na rzecz humanitarnego traktowania zwierząt organizowana przez Fundację PEGASUS.

Działania ogólnopolskie zainaugurował wernisaż zdjęć koni – podopiecznych Fundacji oraz prac plastycznych dzieci, który odbył się w gmachu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. W kolejnych miesiącach wystawa odwiedzi 14 polskich miast, a jej zwieńczeniem będzie ekspozycja wielkoformatowych prac plastycznych i zdjęć na parkanie Łazienek Królewskich w Warszawie, w czerwcu 2007 r. Kampania wspierana będzie intensywnymi działaniami reklamowymi.

Spoty informujące o akcji „Koń jaki jest każdy widzi?” bezpłatnie wyemitują Telewizja TVN oraz Radio ZET. Nośniki reklamy zewnętrznej na cały czas trwania kampanii zapewni Cityboard Media.

Celem akcji jest uwrażliwienie społeczeństwa, a szczególnie dzieci, na los zwierząt oraz pozyskanie środków na uratowanie kolejnych koni przed śmiercią. Fundusze zostaną zebrane dzięki aukcjom prac dzieci i młodzieży na portalu allegro.pl. Dostaliśmy ponad 1000 prac ze szkół, ośrodków dla dzieci niepełnosprawnych, wreszcie od samych dzieci z całej Polski. I wciąż nadchodzą nowe! Ich autorzy odznaczają się nie tylko talentem plastycznym, ale przede wszystkim olbrzymią wyobraźnią. Dzieciaki widzą konie we wszystkich kolorach tęczy, duże, małe, pasące się na łące, w galopie, śpiące i latające... ale szczęśliwe! Liczymy, że ogólnopolski cykl wystaw w ramach kampanii „Koń jaki jest każdy widzi?” przyciągnie uwagę wszystkich, którym bliska jest idea pomocy cierpiącym zwierzętom. Realizacja kampanii jest możliwa dzięki Partnerom, bez których zaangażowania ta inicjatywa Fundacji nie przyniosłaby oczekiwanych rezultatów. - mówi Joanna Bochniarz-Urbańska, Prezes Fundacji PEGASUS.

Partnerzy kampanii „ Koń jaki jest każdy widzi?”
Operator Adam Bajerski, dźwiękowiec Jarek Bajdowski, kompozytor Danuta Kamińska, montarzysta Przemysław Maziarz, fotograf Marta Sylwestrzak, Allegro.pl, Agencja Reklamowa TUBA, Cityboard Media, Metromedia, Fackelmann Polska Sp. z o.o., f.k.anda sp. z o.o., Foxrabbit Designers.pl, R&R Studio Kreatywne, Radio ZET, ROWLAND Communications, Telewizja TVN, Warexpo Sp. z o.o., Yours Gallery.

Dołącz do dyskusji: 'Koń jaki jest każdy widzi?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl