SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polska Press wśród chętnych do promowania Kopalni Soli "Wieliczka"

11 ofert wpłynęło w odpowiedzi na przetarg Kopalni soli "Wieliczka" dotyczący przygotowania kampanii ją promującej  - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Są wśród nich m.in. Euvic Media, Reprise Media oraz wydawnictwo Polska Press.

Przetarg dotyczy kampanii promującej Kopalnię Soli "Wieliczka" - pierwszego jej etapu, czyli działań zaplanowanych na wiosnę br., a dotyczących Trasy Górniczej.

W odpowiedzi na przetarg wpłynęło 11 ofert. Złożyły je takie firmy, jak: Digi Lab (z ceną 53,7 tys. zł), Selectivv (25,1 tys. zł), Adrino Mobile (23,7 tys. zł), agencja reklamowa dsk (27,5 tys. zł), Polska Press (44,8 tys. zł), Euvic Media (27,5 tys. zł), Playlink (39,7 tys. zł), Redgroup (25,3 tys. zł), Reprise Media (15 tys. zł), Cityboard Media (38,7 tys. zł) i Novitzky Group (25,5 tys. zł).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Zaplanowane działania mają promować Trasę Górniczą wśród osób w wieku 25-50 lat, zainteresowanych aktywnym spędzaniem wolnego czasu.

Kampania będzie realizowana głównie w internecie oraz za pośrednictwem mailingu. Celem kampanii jest zwiększenie zaangażowania użytkowników oraz poinformowanie o ponownym otwarciu Trasy Górniczej w Kopalni Soli „Wieliczka”.

O wyborze zwycięskiej firmy zdecyduje cena, która jest jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.

 

Dołącz do dyskusji: Polska Press wśród chętnych do promowania Kopalni Soli "Wieliczka"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl