SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kropka nad i” zyskała 70 tys. widzów. TVN24 liderem

W sezonie 2019/2020 „Kropkę nad i” oglądało średnio 721 tys. widzów, o 70 tys. osób więcej niż w poprzednim. TVN24 w paśmie emisji magazynu Moniki Olejnik był liderem oglądalności wśród stacji newsowych. Wpływy z reklam wyniosły 7,48 mln zł.

Monika Olejnik, fot. AKPAMonika Olejnik, fot. AKPA

Magazyn „Kropka nad i” w sezonie 2019/2020 emitowany był od poniedziałku do piątku o godz. 20.00 w TVN24. Średnia widownia audycji w okresie od 2 września 2019 roku do 17 lipca 2020 roku wyniosła 721 tys. osób. Przełożyło się to na 5,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,60 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,06 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadziło specjalne wydanie z 28 czerwca - śledziło je 1,70 mln osób.

Względem analogicznego okresu rok wcześniej „Kropka nad i” zyskała 70 tys. widzów. Wówczas (tj. w sezonie 2018/2019) program śledziło 651 tys. osób, co przełożyło się na 4,43 proc. udziału w 4+, 2,29 proc. w 16-49 oraz 2,97 proc. w 16-59.

Kanał TVN24 w paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik był liderem oglądalności w rynku kanałów newsowych. Drugie miejsce w tym czasie należało do stacji TVP Info, której udział wyniósł 4,88 proc., a trzeci był Polsat News (1,50 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym sezonie „Kropki nad i” wyniosły 7,48 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 4,14 proc.

Czytaj więcej: Wygraj 10 tys. dolarów

Dołącz do dyskusji: „Kropka nad i” zyskała 70 tys. widzów. TVN24 liderem

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Okładka
Pani Monika trzyma poziom i tej formę. Co innego pan Adrian Klarenbach, który już wylewa się z ekranu a jego twarz ledwo mieści się w kadrze, bo tak bidulek przytył w tym dobrobycie.
odpowiedź
User
!
Monika jest i zawsze była najlepsza.
odpowiedź
User
Jurek
brawii TVN24 lepsza Monika od okropnej Holeckiej TVP
odpowiedź