SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kryminalny serial „Ultraviolet” od 25 października na AXN (trailer)

W środę 25 października w AXN zadebiutuje nowy, polski serial kryminalny „Ultraviolet”. Za działania promocyjne odpowiadają Change Serviceplan i Carat Polska.

„Ultraviolet” to polski serial kryminalny, w którym tajemnice i niewyjaśnione przez policję sprawy rozwiązuje tytułowa grupa Ultraviolet, działająca w sieci i wykorzystująca do tego siłę nowych technologii. To lokalna produkcja stacji, w całości nakręcona w Polsce. Premierowe odcinki serialu od 25 października, w każdą środę o 22:00.

Stacja pokazała pierwszy trailer produkcji. W „Ultraviolecie” zagrają Agata Kulesza, Marta Nieradkiewicz, Bartłomiej Topa, Sebastian Fabjański, Sebastian Kalita i Michał Żurawski. W obsadzie zobaczymy także Weronikę Rosati, Mateusza Damięckiego i Annę Dereszowską, Bartosza Gelnera i Magdalenę Czerwińską. Reżyserem serialu jest Jan Komasa („Miasto 44”, „Sala samobójców”).

Serial opowiada historię trzydziestoletniej Oli Serafin (w tej roli Marta Nieradkiewicz), którą osobiste przejścia zmusiły do opuszczenia Londynu i powrotu do rodzinnej Łodzi.

AXN wykorzystuje w kampanii promocyjnej serialu reklamy outdoorowe, a także działania w internecie, telewizji, radiu i w prasie.

Kampania telewizyjna rozpocznie się w połowie października i potrwa do 2 listopada. 30-sekundowe spoty promujące jesienną ramówkę AXN, w tym serial „Ultraviolet”, będą emitowane na kanałach z grupy Polsat i TVN.

Działania w internecie obejmą formaty displayowe, formaty wideo i reklamy na urządzeniach mobilnych. Serial będzie promowany m.in. w portalach Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl, a także serwisach tematycznych Telemagazyn i Filmweb. Kampanię online uzupełnią działania w wyszukiwarkach. W internecie kampania potrwa od 9 października do 2 listopada.

Kampania w radiu została zaplanowana na drugą połowę października i będzie opierać się na współpracy ze stacją Chillizet. W czasie trwania kampanii emitowane będą 20-sekundowe spoty promocyjne, a także piosenka promująca serial, autorstwa Wojtka Urbańskiego i Justyny Święs.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska. Za koncept kreatywny materiałów off-air do kampanii odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan.

Partnerami strategicznymi serialu są Sony Mobile, Opel i Ubisoft, którzy poza obecnością w serialu prowadzą własne działania promocyjne w oparciu o fabułę Ultravioletu.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w kwietniu br. udział AXN w rynku telewizyjnym wyniósł 0,47 proc.

Dołącz do dyskusji: Kryminalny serial „Ultraviolet” od 25 października na AXN (trailer)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
,,,
serial zapowiada się fajnie, ale tło muzyczne z dialogami to porażka. Muzyka wychodzi na pierwszy plan a dialogów to trzeba się domyślać.........................
0 0
odpowiedź
User
,,,
serial zapowiada się fajnie, ale tło muzyczne z dialogami to porażka. Muzyka wychodzi na pierwszy plan a dialogów to trzeba się domyślać.........................
0 0
odpowiedź
User
Juro
Serial jest nawet możliwy do oglądanie ale dźwięk jest kompletnie skopany .Mamroczących aktorów prawie nie słychać a podkład muzyczny dominuje nad wszystkim jak gdyby to było discopolo.Kolejny całkowicie zepsuty polski serial przez dźwiękowców.Wygląda na to że producent własnego filmu nie oglądał bo pewbnie wyrzuciłby na zbity pysk takich pseudodźwiekowców.
0 0
odpowiedź