"Kupuj Nasze - są powody do dumy": teraz kampania, wkrótce serial (wideo)
W telewizji, prasie i na outdoorze trwa kampania "Kupuj Nasze - są powody do dumy". Jej kolejnym etapem będzie serial reklamowy promujący konkretne polskie marki.
Kampania społeczna prowadzona do hasłem "Kupuj Nasze - są powody do dumy" promuje wśród Polaków postawę patriotyzmu konsumenckiego. W akcji przedstawione są osoby z różnych środowisk i pokoleń przekonujące, że polskie towary nie ustępują jakością zagranicznym. Kolejnym etapem akcji będzie swoisty serial reklamowy, w którym promowane będą konkretne marki i firmy pochodzące z naszego kraju. Pierwszą z nich będzie Bakoma, natomiast obecnie trwają rozmowy z kolejnymi.
Od końca marca akcja jest prowadzona w telewizji (najpierw TVN i TVP, od kwietnia również TV Biznes, a wkrótce Polsat i TV4), a w najbliższym czasie obejmie również prasę (Rzeczpospolita, tytuły z grupy Media Regionalne), internet (portal Onet.pl) oraz outdoor (nośniki wideo w pojazdach komunikacji miejskiej, bankomaty sieci Euronet). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa DEMO Effective Launching, natomiast planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy PRO Media House.
Dołącz do dyskusji: "Kupuj Nasze - są powody do dumy": teraz kampania, wkrótce serial (wideo)