SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lifestyle: kanały TVN-u tracą, a stacje Polsatu zyskują

W maju br. liderami oglądalności wśród kanałów lifestylowych były stacje TVN Turbo i TVN Style, ale obie zanotowały spadki, tak jak większość kanałów w zestawieniu. W górę poszła natomiast oglądalność stacji Polsatu.

Wśród ogółu widzów pierwsze miejsce w zestawieniu kanałów lifestylowych przypadło w maju br. skierowanej do mężczyzn stacji TVN Turbo z udziałem w rynku wynoszącym 0,39 proc., która w porównaniu do maja ub.r. zanotowała spadek o 8,2 proc. Na drugim miejscu znalazł się kobiecy kanał TVN Style (rok temu był liderem zestawienia), który miał udział na poziomie 0,35 proc. po spadku o 23,7 proc.

Trzeci był Polsat Play, którego udział w rynku wzrósł o 35,8 proc. do 0,2 proc. Mimo że tracił on w całym miesiącu do TVN Turbo 0,19 pkt proc., to w maju zdarzył się dzień (było to 13 maja), w którym jego średni dobowy udział, wynoszący 0,35 proc. był wyższy od udziału konkurenta z Grupy TVN (0,32 proc.).

Zyskała też telewizja Polsat Cafe znajdująca się na czwartym miejscu. Jej udział poszedł do góry o 57,4 proc. do 0,16 proc. i był to największy wzrost w zestawieniu.

Oprócz kanałów Polsatu wzrost w rankingu dotyczył też tylko kanału Domo, którego udział wzrósł o 5,3 proc. do 0,02 proc. Natomiast największy spadek w rankingu dotknął stację Fashion, której oglądalność poszła w dół o 55,3 proc. Miała ona w maju br. 0,02 proc. udziału, a pod względem średniej widowni była na ostatnim miejscu w zestawieniu. 

Wszyscy 4+
maj20092010
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Turbo23 5200,42523 5450,39
TVN Style25 1910,45620 9690,348
Polsat Play8 1740,14812 1350,201
Polsat Cafe5 6070,1019 5720,159
Zone Club10 1200,1837 1200,118
Discovery T&L6 3030,1145 2940,088
BBC Lifestyle5 3410,0974 1740,069
kuchnia.tv3 8280,0693 0910,051
Domo1 0730,0191 2360,02
Fashion2 1100,0381 0380,017


W grupie komercyjnej 16-49 liderem był kanał TVN Turbo, który w zeszłym miesiącu miał 0,65 proc. udziału i zanotował spadek o 2,8 proc. Dalej uplasowały się: TVN Style (0,45 proc., spadek o 22,7 proc.) oraz Polsat Play (0,25 proc.; wzrost o 33,5 proc.)

Największy wzrost udziału w zestawieniu (o 56 proc.) zanotowała stacja Polsat Cafe, a spadek (o 50 proc.) – Fashion. 

16-49
maj20092010
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Turbo15 8010,67116 6470,652
TVN Style13 7220,58211 4890,45
Polsat Play4 3530,1856 2940,247
Polsat Cafe2 9400,1254 9710,195
Zone Club5 6440,243 7580,147
BBC Lifestyle2 7330,1162 5570,1
Discovery T&L3 5530,1512 2940,09
kuchnia.tv1 8910,081 1120,044
Domo8670,0378360,033
Fashion1 2280,0526630,026

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Dołącz do dyskusji: Lifestyle: kanały TVN-u tracą, a stacje Polsatu zyskują

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
E?
A E! już tak dołuje, że nawet ich nie podali w zestawieniu...
odpowiedź
User
marek
Spadki popluarności to wynik zmiany opcji politycznej jaka od dwóch lat realizuje z niezrozumiałych powodów TVN wobec c ektowej Platformy Obywtaelskiej.
odpowiedź