SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lifestyle: Polsat Cafe najwięcej zyskał, a Fashion - stracił

W kwietniu br. liderami oglądalności wśród kanałów lifestylowych były tradycyjnie stacje TVN Style i TVN Turbo. Największy wzrost udziału w rynku zanotował Polsat Cafe, a największy spadek dotknął telewizję Fashion.
 

Wśród ogółu widzów pierwsze miejsce w zestawieniu kanałów lifestylowych przypadło stacji TVN Style z 0,42 proc. udziału w rynku, która w porównaniu do kwietnia ub.r. zanotowała wzrost wynoszący 9,4 proc. Drugą pozycję utrzymał kanał TVN Turbo (0,40 proc., wzrost o 6,1 proc.). Dalej uplasowała się stacja Polsat Play, która zanotowała wzrost udziału o 15,80 proc. do 0,15 proc.

Największy wzrost udziału dotyczył znajdującego się na czwartym miejscu kanału Polsat Cafe. Zwiększył on swój udział o 41,10 proc. do 0,13 proc. Największy spadek zanotowała natomiast stacja Fashion, której udział spadł o połowę do 0,1 proc. 

wszyscy 4+
kwiecień 2009 2010
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Style 21 338 0,383 26 338 0,419
TVN Turbo 20 822 0,374 24 983 0,397
Polsat Play 7 410 0,133 9 686 0,154
Polsat Cafe 5 321 0,095 8 401 0,134
Discovery T&L 6 917 0,124 7 375 0,117
Zone Club 10 026 0,180 7 084 0,113
BBC Lifestyle 4 739 0,085 5 348 0,085
kuchnia.tv 4 691 0,084 3 899 0,062
Domo 1 086 0,019 1 226 0,019
Fashion 1 457 0,026 832 0,013


W grupie komercyjnej 16-49 liderem był kanał TVN Turbo, który w zeszłym miesiącu miał 0,63 proc. udziału i zanotował wzrost o 9,3 proc. Dalej uplasowały się: TVN Style (0,56 proc., wzrost o 1,90 proc.) i Polsat Play (0,19 proc.; wzrost o 12,5 proc.) Największy wzrost w zestawieniu zanotowała stacja Polsat Cafe, a spadek – Fashion. 

wszyscy 16-49
kwiecień 2009 2010
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Turbo 13 843 0,578 16 814 0,632
TVN Style 12 828 0,535 14 485 0,545
Polsat Play 4 029 0,168 5 031 0,189
Polsat Cafe 2 836 0,118 4 671 0,176
Zone Club 6 095 0,254 3 576 0,134
Discovery T&L 3 649 0,152 3 485 0,131
BBC Lifestyle 2 945 0,123 3 339 0,126
kuchnia.tv 2 428 0,101 1 744 0,066
Domo 713 0,030 673 0,025
Fashion 1 168 0,049 554 0,021


W zestawieniu nie uwzględniony został kanał E! Entertainment, który po wyłączeniu z Cyfrowego Polsatu ma bardzo mały zasięg techniczny. W grupie 16-49 nie miał on w kwietniu br. żadnych widzów, natomiast w 4+ jego udział wyniósł 0,01 proc. i było to o 85,9 proc. mniej niż rok wcześniej.

Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research dzięki uprzejmości At Media.
 

Dołącz do dyskusji: Lifestyle: Polsat Cafe najwięcej zyskał, a Fashion - stracił

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ola.s
TVN STYLE i TVN Turbo - co tu gadać- NAJLEPSZE POD SŁOŃCEM STACJE !!!!
0 0
odpowiedź
User
W&W
Zgadzam się w 100%!!!!!!!!
0 0
odpowiedź
User
jola
"W grupie 16-49 nie miał on w kwietniu br. żadnych widzów" ani jednego widza nie mial??? straszne , cyfrowy polsacie zadamy powrotu tego kanalu
chcemy ogladac kroliczki playboya kendre Kardashianów!!!!! Dr 90210 i THS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! w tej chwili w cp nie ma zadnego fajnego kanlu E! byl najlepszym moim ulubionym kurcze dajcie go z powrotem
0 0
odpowiedź