SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Program „Love Island. Wyspa miłości” zyskał 155 tys. widzów, Polsat wyraźnym liderem w 16-49

Trzeci sezon randkowego programu Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” po trzech tygodniach emisji ogląda 746 tys. widzów, o 155 tys. osób więcej niż nadawana pół roku temu w tym pasmie druga seria. Polsat w czasie nadawania reality-show zajmuje drugą lokatę w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i pierwsze miejsce w 16-49.

Karolina Gilon, gospodyni „Love Island. Wyspa miłości”; fot. Polsat Karolina Gilon, gospodyni „Love Island. Wyspa miłości”; fot. Polsat

Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia nadawanego w Polsacie trzeciego sezonu reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”, w okresie od 28 lutego do 21 marca 2021 roku, wyniosła 746 tys. osób. Przełożyło się to na 7,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,12 proc. w grupie 16-59. Program emitowany jest sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele około godz. 22.00 (wyjątkowo pierwszy odcinek pokazano o 20.00).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwyższą widownię dotychczas zgromadził pierwszy odcinek show, który śledziło 943 tys. osób. Była to 2-godzinna emisja specjalna, w której widzowie poznali uczestników trzeciej edycji programu.

W porównaniu do nadawanej pół roku temu drugiej odsłony widownia widowiska wzrosła o 155 tys. widzów. „Love Island. Wyspa miłości 2” w okresie od 31 sierpnia do 18 września 2020 roku śledziło 591 tys. osób. Przełożyło się to na 6,30 proc. udziału w 4+, 9,50 proc. w 16-49 oraz 7,68 proc. w grupie 16-59.

Polsat w czasie emisji reality-show zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVP1, której udział w tym paśmie wynosi 7,49 proc. Trzecie miejsce zajmuje TVP2 (7,05 proc.), a czwarte - TVN (6,69 proc.).

W grupach 16-49 i 16-59 Polsat jest liderem rynku.

Formuła programu „Love Island. Wyspa miłości”

Format „Love Island” powstał w Wielkiej Brytanii. Uczestnikami projektu są single i singielki w wieku od 18 do 35 lat, którzy w programie chcą znaleźć miłość lub przeżyć przygodę.

Polską odsłonę prowadzi modelka i prezenterka telewizyjna Karolina Gilon.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Dołącz do dyskusji: Program „Love Island. Wyspa miłości” zyskał 155 tys. widzów, Polsat wyraźnym liderem w 16-49

34 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mati
i mają super apkę! konkursy, głosowania. wciąga !
0 0
odpowiedź
User
Viola
Hitem HOTEL PARADISE na SIÓDEMCE!!!
0 0
odpowiedź
User
Ola
Okropne to jest. Program dla patologii prowadzone przez patologię. Po pierwszym odcinku miałam dość odmóżdżenia, na dokładkę bardzo słaba prowadząca .
0 0
odpowiedź