SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LoveBrands Relations pro bono dla Fundacji Powszechnego Czytania

Agencja komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations będzie do końca roku wspierać pro bono Fundację Powszechnego Czytania.

Wspólne działania agencji i fundacji w szczególności skupią się wokół projektu „Książka na receptę”.

Celem programu jest dosłownie zachęcenie do przepisywania przez środowisko lekarskie czytania książek dzieciom analogicznie do leków na receptę.

- Celem projektu jest dotarcie do pediatrów, neonatologów, położnych, pielęgniarek w całej Polsce. Zależy nam, by rekomendowali, a nawet przepisywali rodzicom swoich pacjentów codzienne głośne czytanie od momentu ich urodzenia, jako część profilaktyki zrównoważonego rozwoju - mówi Maria Deskur, prezeska Fundacji Powszechnego Czytania.

W ramach promocji projektu fundacja będzie dostarczyć każdej przychodni w Polsce plakaty do poczekalni, specjalnie przygotowane bloczki „recepty” rekomendujące czytanie do rozdawania rodzicom czy naklejki do rozdawania dzieciom. Dodatkowo organizacja będzie także prowadziła szkolenia dla pracowników służby zdrowia. Docelowo zależy jej na wprowadzeniu rekomendacji codziennego czytania na stałe do profilaktyki rozwojowej polskiej pediatrii i neonatologii, jak ma to miejsce m.in. w USA.

Do zadań LoveBrands Relations będzie należało także doradztwo komunikacyjne oraz przygotowanie planu i realizacja działań media relations wokół jesiennej wizyty legendarnego Prof. Barrego Zuckermana z USA.

Dołącz do dyskusji: LoveBrands Relations pro bono dla Fundacji Powszechnego Czytania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl