SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„M jak miłość” dalej hitem TVP2. Stacja nokautuje konkurencję

Kolejny sezon „M jak miłość” ogląda średnio 5,66 mln osób, tyle samo co w analogicznym okresie ub.r. Produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49.

fot. tvp fot. tvp

Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 29 sierpnia do 13 września 2016 roku wyniosła 5,66 mln osób. Przełożyło się to na 36,60 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 32,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.40.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 5 września br. Przed telewizorami zgromadził on 6,28 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki „M jak miłość”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

05-09-2016

6 279 256

40,07%

12-09-2016

5 962 223

38,69%

13-09-2016

5 761 168

37,09%

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej oglądalność „M jak miłość” zmieniła się nieznacznie - widownia minimalnie spadła, ale wzrosły udziały produkcji w rynku (zwłaszcza w grupie komercyjnej). Cztery pierwsze odcinki poprzedniego sezonu serialu (pokazane w okresie od 31 sierpnia do 8 września ub.r.) śledziło 5,69 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 35,40 proc. oraz 29,90 proc. udziału.

TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu nadal jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat, który emituje wtedy filmy fabularne oraz program „Hell’s Kitchen - Piekielna Kuchnia” i osiąga już tylko 9,69 proc. udziału. Trzeci jest TVN (końcówka „Na Wspólnej”, „Singielka” oraz finał „Projektu Lady”; 6,24 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Rozdarte serca”, „Teatr Telewizji”, nowy teleturniej „Ja to znam” i „Wielki test o zdrowiu”; 5,38 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP2 - M jak miłość

5 656 392

36,60%

1 944 848

32,11%

Polsat

1 497 718

9,69%

869 563

14,36%

TVN

964 949

6,24%

497 737

8,22%

TVP1

831 797

5,38%

204 471

3,38%

„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.

W sierpniu br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 8,89 proc.

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” dalej hitem TVP2. Stacja nokautuje konkurencję

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
arnie
Gdyby przerzucić serial do komercji, to oglądalność spadłaby o połowę, bowiem ludzie nie cierpią przerywania audycji i wysłuchiwania kretyństw o infekcjach intymnych i problemach ze wzwodem...
0 0
odpowiedź
User
Oglądalność
Serial wciąż na szczycie, a prezes Kurski rozważał jego zdjęcie z anteny.
0 0
odpowiedź
User
mary
Gdyby przerzucić serial do komercji, to oglądalność spadłaby o połowę, bowiem ludzie nie cierpią przerywania audycji i wysłuchiwania kretyństw o infekcjach intymnych i problemach ze wzwodem...


Nawet jakby spadła o połowę to byłby to największy hit serialowy stacji komercyjnej w Polsce. Druga szansa czy Na noże mają po niecałe 1,5 mln….
0 0
odpowiedź