SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magazyn Joanny Liszowskiej nie ma szans w starciu z konkurencją

'Solo w mieście', nowy magazyn kulturalno-rozrywkowy Dwójki, którego gospodynią jest Joanna Liszowska, cieszy się mniejszą popularnością niż programy emitowane w tym samym czasie przez Jedynkę, Polsat i TVN. Magazyn obniżył też widownię TVP 2 w swoim paśmie emisji w porównaniu do ub. r.

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że trzy pierwsze odcinki programu "Solo w mieście" (emisja w środy o 19.35) przyciągnęły przed ekrany 830 tys. osób przy udziale w rynku na poziomie 5,55 proc. w grupie 4+ i 6,06 proc. w grupie 16-49. W analogicznym okresie ub. r. TVP 2 miała w tym paśmie 1,23 mln widzów i odpowiednio 8,43 proc. i 9,20 proc. udziału.

W czasie nadawania magazynu Dwójka zajmuje dopiero czwarte miejsce pod względem gromadzonej widowni. Liderem pasma jest Jedynka, emitująca w tym czasie "Wiadomości" i "Sport"- pozycje te ogląda 5,36 mln widzów. Przed TVP 2 plasują się także TVN (gł. "Prognoza pogody" i "Uwaga!"; 2,94 mln) i Polsat ("Samo życie"; 2,85 mln).

Program Joanny Liszowskiej przyciąga przed ekrany głównie kobiety, widzów w wieku do 10 do 15 lat i powyżej 40. roku życia, mieszkańców wsi i małych miast oraz ludzi z wykształceniem podstawowym i wyższym.



Zarejestruj się, wymieniaj wiedzę, doświadczenia i poglądy z innymi profesjonalistami
Cafe.Wirtualnemedia.pl - portal społecznościowy dla ludzi mediów, reklamy, internetu, marketingu, PR, badań i gospodarki!

Oglądalność programu "Solo w mieście" odcinek po odcinku


Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
17-12-2008 1 017 796 6,73% 7,13%
10-12-2008 605 877 4,13% 3,83%
03-12-2008 896 064 5,85% 7,40%
średnia 833 025 5,55% 6,06%

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji magazynu


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP 1 5 357 665 35,67%
TVN 2 943 800 19,60%
Polsat 2 846 653 18,95%
TVP 2 - Solo w mieście 833 025 5,55%

Profil widowni "Solo w mieście"



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 91 43,92%

Kobiety 108 56,08%
Wiek 4- 9 58 3,64%

10- 15 131 9,94%

16 - 19 62 3,87%

20 - 24 61 5,41%

25 - 29 67 5,68%

30 - 34 93 7,32%

35 - 39 65 4,34%

40 - 44 105 6,90%

45 - 49 122 9,40%

50 - 54 151 12,44%

55 - 59 141 10,11%

60+ 114 20,96%
Wlk.miasta Wieś 124 47,69%

< 50 tys. 110 26,10%

50-100 tys. 75 6,69%

100-200 tys. 88 6,98%

> 200 tys. 60 12,53%
Zawód Top management 46 3,84%

Pracownicy szczebla średniego 78 10,49%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 113 22,22%

Emeryci 132 34,08%

Inne 89 29,37%
Wykształcenie Podstawowe 118 51,94%

Średnie 75 22,53%

Wyższe 100 11,95%

Inne 98 13,58%

Dołącz do dyskusji: Magazyn Joanny Liszowskiej nie ma szans w starciu z konkurencją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl