SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam

Tygodnik "Tele Tydzień" odnotował największe wpływy reklamowe w styczniu 2009 roku, ostro w dół "Polityka" i "Wprost" - wszystkie monitorowane magazyny zarobiły z reklam 134 mln zł.

"Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer) zanotował w styczniu 2009 spadek cennikowych wpływów netto z reklam do 5,42 mln zł (mniej o 1,45 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) - wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitor przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - 5,07 mln zł (0,8 mln zł mniej niż w styczniu 2008).

Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w styczniu 2009 roku 134 mln zł wobec 150 mln zł w 2008 r.

Rok / Miesiąc I.2009
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: magazyny 134 139 056 zł
TELE TYDZIEŃ 5 425 863 zł
NEWSWEEK POLSKA 5 073 834 zł
CLAUDIA 4 298 304 zł
POLITYKA 3 983 150 zł
WPROST 3 716 683 zł




Rok / Miesiąc I.2008
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: magazyny 150 448 007 zł
TELE TYDZIEŃ 6 883 525 zł
WPROST 6 082 585 zł
NEWSWEEK POLSKA 5 916 720 zł
POLITYKA 5 240 150 zł
CLAUDIA 4 455 244 zł





dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl