SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magdalena Kowalczyk dołącza do Moliera2

Magdalen Kowalczyk w sierpniu rozpoczęła pracę na stanowisku head of e-commerce content & PIM w spółce Moliera2, oferującej odzież premium. 

Magdalena Kowalczyk Magdalena Kowalczyk

Kowalczyk będzie odpowiadała za przygotowanie i realizację oferty Moliera2 w kanale internetowym oraz za kreacje reklamowe z myślą o e-commerce.

Przez ostatnie dwa lata zajmowała się zarządzaniem zespołem PIM i contentu w sieci sklepów Half Price. Do jej obowiązków należało koordynowanie prac 10-osbowego teamu, budowanie od postaw kanału e-commerce czy optymalizacja działań e-commerce we współpracy z programistami, projektantami i analitykami.

W Grupie CCC, do której należy Half Price, pracowała od 2017 do 2020 roku. W marcu 2020 dołączyła do wydawnictwa Burda, gdzie koordynowała projekt Content Studio. W swojej karierze zawodowej pracowała także w IKEA, Saatchi & Saatchi, Spectrum Brands. Zaczynała w koncernie farmaceutycznym Polfa.  

Spółka Moliera2 posiada platformę e-commerce i kilka butików stacjonarnych z luksusową odzieżą.

Dołącz do dyskusji: Magdalena Kowalczyk dołącza do Moliera2

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Łukasz
Gratulacje Magda!
odpowiedź
User
Ecomersiak
To moliera2 jeszcze nie padło? ;-)
odpowiedź
User
Magda
Super, gratulacje :)
odpowiedź