SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Małgorzata Gawryszczak przeszła z Burdy do Edipresse Polska

Małgorzata Gawryszczak została product managerem magazynów „Party” i „Flesz”, wydawanych przez spółkę Edipresse Polska.

Małgorzata GawryszczakMałgorzata Gawryszczak

Gawryszczak przejmie obowiązki Marcina Komarzewskiego, który w grudniu ub.r. awansował na stanowisko dyrektora marketingu segmentu people & glossy, w którego skład wchodzą właśnie „Party” i „Flesz”.

Małgorzata Gawryszczak jest związana z rynkiem prasowym od ośmiu lat. Do Edipresse przeszła z wydawnictwa Burda International (wcześniej G+J Polska), gdzie zajmowała stanowisko marketing brand managera odpowiedzialnego za promocję magazynów „Glamour”, „Claudia”, „Focus” i „National Geographic”.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Party” w I kwartale br. wyniosła 248 207 egz., a „Flesza” - 108 736 egz. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Małgorzata Gawryszczak przeszła z Burdy do Edipresse Polska

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ma
I.R zawołała :D co :D
odpowiedź
User
Joanna
Nie ma to jak marketing brand manager, który niewiele umie załatwić. Miałam wrażenie, że marketingiem National Geographic bardziej zajmowała się redakcja, niż osoba za to odpowiedzialna.
odpowiedź
User
zuzua
Zazdrosna jesteś. Znam ją i uważam, że sporo umie.
odpowiedź