SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Małgorzata Ohme, Maria Rotkiel i Andrzej Depko na łamach „Sensu”

W czwartek 22 stycznia br. ukaże się lutowe wydanie miesięcznika „Sens” (Wydawnictwo Zwierciadło). Pojawią się w nim nowe rubryki i nowi autorzy: Małgorzata Ohme, Maria Rotkiel i Andrzej Depko.

Małgorzata Ohme, psycholog i redaktor naczelna portalu Mamadu.pl, w nowym cyklu „Jestem mamą” pisać będzie o tym jak mamy mogą oswoić swoje lęki, wyznaczyć priorytety i spełnić pragnienia. Z kolei seksuolog Andrzej Depko poprowadzi rubrykę „Seksualność’, poświęconą sferze intymnej w relacji z partnerem.

Na łamach pisma zadebiutuje też psycholog Maria Rotkiel, która w rubryce „Dobry związek” pisać będzie na tematy dotyczące relacji i związków. Z kolei szefowa działu mody „Sensu” Dominika Zasłona poprowadzi rubrykę „Psychologia mody”. Będzie w niej można przeczytać co ubrania mówią o ludziach, czytelnicy znajdą tam też historię mody. Ostatnią nowością będzie „Psychoportret” - cykl artykułów o postaciach świata kultury, ich losach i psychologicznych problemach.

Lutowe wydanie miesięcznika „Sens” będzie mieć objętość 132 stron, ukaże się w nakładzie 55 tys. egz. i w cenie 9,90 zł.

Sprzedaż numeru jest wsparta kampanią w radiu (Polskie Radio RDC, Radio Kolor), prasie („Zwierciadło”, tygodnik „Panorama”), w internecie (Zwierciadlo.pl, Onet.pl, WP.pl, Facebook, E-darling.pl, Radiozet.pl) oraz w punktach sprzedaży prasy.

Z danych ZKDP wynika, że w pierwszych trzech kwartałach br. średnia sprzedaż ogółem „Sensu” wyniosła 30 811 egz. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Małgorzata Ohme, Maria Rotkiel i Andrzej Depko na łamach „Sensu”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
Ani tematy ani nazwiska nie robią na mnie najmniejszego wrażenia. Rotkiel i Ohme jak rozumiem mają przyprawić o zawrót głowy, ale to banalne i chyba o parę lat za późno - obie panie już są mocno medialnie wyeksploatowane. A psychoportret Freddiego - aż się boję.
0 0
odpowiedź