Maria Kulawik brand managerem Radia ZET Chilli
Maria Kulawik dołączyła do działu promocji Grupy Eurozet. Objęła stanowisko brand managera Radia ZET Chilli.
![Maria Kulawik](https://oldstatic.wirtualnemedia.pl/media/top/MariaKulawik_655.jpg)
Kulawik odpowiada za komunikację marketingową marki Radia ZET Chilli. Ponadto, będzie wspierać zespół działu promocji Eurozetu przy działaniach na rzecz Radia ZET.
Maria Kulawik od 2008 roku związana jest z marketingiem. Pracowała m.in. w Randstad Poland i Grupie Generali. Ostatnio była starszym specjalistą ds. marketingu w Banku BGŻ (obecnie BNP Paribas).
Do końca kwietnia br. brand managerem Radia ZET Chilli była Nawojka Chałupińska, obecnie head of PR & communications w Grupie 4fun Media (więcej na ten temat).
Z danych Radio Track wynika, że średni udział Radia ZET Chilli w rynku w okresie od marca do maja br. wyniósł 0,3 proc. (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: Maria Kulawik brand managerem Radia ZET Chilli