SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Między kuchnią a salonem” przegrywa z programami TVP

Nowy, popołudniowy show TVN „Między kuchnią a salonem” ogląda niewielu widzów.  Po sześciu tygodniach emisji średnia oglądalność programu wyniosła 544 tys. osób.

Program „Między kuchnią a salonem” zapewnia TVN średnio 9,41 proc. udziału w grupie 4+ oraz 11,58 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem kanał miał w tym paśmie odpowiednio 12,94 proc. i 14,92 proc. udziału (791 tys. widzów) -  pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

 

DATAAMRSHR%SHR%
04-10-201065670912,99%16,82%
05-10-20105221339,69%12,13%
06-10-20103964608,10%9,53%
07-10-20104197138,19%9,22%
08-10-20105169909,81%11,72%
Tydzień 15035509,78%11,91%
11-10-20103901977,95%8,92%
12-10-20104908238,73%10,11%
13-10-20104568727,98%9,14%
14-10-20104519148,31%8,02%
15-10-201057799310,15%13,03%
Tydzień 24735858,64%9,93%
18-10-20105436749,68%13,70%
19-10-20104618167,60%10,09%
20-10-201060397410,15%10,63%
21-10-20105164348,19%9,44%
22-10-201062634411,07%16,36%
Tydzień 35504729,29%11,97%
25-10-201067515811,64%14,81%
26-10-20105053528,26%9,43%
27-10-201057035510,42%13,66%
28-10-20105202958,77%10,07%
29-10-20104847049,66%13,00%
Tydzień 45507839,72%12,13%
02-11-20104137366,87%9,04%
03-11-20105794229,33%11,32%
04-11-20106506159,87%12,79%
05-11-20105579529,12%13,05%
Tydzień 55498358,82%11,52%
08-11-20106586539,65%11,77%
09-11-201069256611,61%13,01%
10-11-20105007998,24%8,66%
12-11-201078368111,05%13,91%
Tydzień 666012610,17%12,03%
średnio5440609,41%11,58%
200979157712,94%14,92%


TVN w trakcie emisji „Między kuchnią a salonem” zajmuje trzecią pozycję za TVP1 i TVP2. Kanał nieznacznie wyprzedza Polsat. 

DataAMRSHR%
TVP2125263521,53%
TVP281924114,08%
TVN5440609,41%
POLSAT4994928,58%


Magazyn chętniej oglądają kobiety, osoby między 25 a 29 rokiem życia oraz po 50 roku życia. Legitymują się one przeważnie wykształceniem podstawowym. 

Między kuchnią a salonemADH %AFF
PłećMężczyźni30,26%63
 Kobiety69,74%134
Wiek 4-93,42%57
  10-154,47%64
 16 - 194,28%74
 20 - 246,03%74
 25 - 2910,53%119
 30 - 347,16%88
 35 - 396,58%93
 40 - 444,72%73
 45 - 496,92%97
 50 - 549,97%121
 55 - 599,60%127
 60+26,33%135
Wlk. miastaWieś28,75%74
 < 50 tys.28,14%117
 50-100 tys.7,72%90
 100-200 tys.10,44%131
 > 200 tys.24,95%122
ZawódTop management5,04%65
 Pracownicy średniego szczebla13,97%96
 Pracownicy fizyczni i rolnicy18,73%93
 Emeryci34,62%139
 Inni27,64%85
WykształceniePodstawowe48,67%106
 Średnie32,16%109
 Wyższe11,27%99
 Inne7,89%61


“Między kuchnią a salonem” to popołudniowy magazyn, kierowany głównie do kobiet, w którym znaleźć można rozmowy z gośćmi, poświęcone lifestylowi, showbiznesu i szerokiemu poradnictwu. Talk-show realizowany jest z udziałem publiczności w obrotowym studiu z trzema planami. Program prowadzą na zmianę Dorota Deląg i Olga Kwiecińska.

Dołącz do dyskusji: „Między kuchnią a salonem” przegrywa z programami TVP

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
solorz
ten program i prowadzące kompromitują TVN
odpowiedź
User
jane
tego się nie da oglądać
odpowiedź
User
we
pomysł był fajny-ale wykonanie jak zwykle nie. Dwie krzyczace prowadzace to masakra
odpowiedź