SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mikołajkowy Blok Reklamowy po raz IX w Polsacie. Rusza kampania (wideo)

W czwartek 6 grudnia br. przed „Wydarzeniami” w Polsacie po raz dziewiąty pojawi się Mikołajkowy Blok Reklamowy. Dochód z reklam pokazanych w jego ramach przeznaczony zostanie dla podopiecznych Fundacji Polsat. Właśnie ruszyła kampania promująca akcję.

Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego obliczone zostaną na podstawie wyników jego oglądalności. Poza anteną Polsatu blok oglądać będzie można też w internecie - na stronie www.ipla.tv oraz w aplikacjach ipla na komputery, tablety oraz smartfony, a liczba widzów w internecie zostanie dodana do widowni telewizyjnej.

Akcję promuje sześć spotów z udziałem Krzysztofa Kowalewskiego (wciela się w nich w rolę św. Mikołaja), Jarosław Gugały oraz dziennikarzy „Wydarzeń” i Polsat News: Moniki Zalewskiej, Dariusza Ociepy, Grzegorza Kępki, Joanny Górskiej, Beaty Cholewińskiej i Klaudiusza Slezaka. Dziennikarze w filmach rozmawiają z ludźmi, którzy mówią, dlaczego warto wziąć udział w akcji.

Spoty emitowane będą w Polsacie, Polsat Cafe, Polsat News, Polsat Play, Polsacie Sport oraz na kanale ATM Rozrywka. Przygotowała je stacja we własnym zakresie, a wyreżyserował je Michał Fazlejew.

W ub.r. w telewizji Mikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało 7,31 mln widzów. Dzięki temu Fundacji Polsat udało się zebrać rekordową kwotę ponad 2 mln zł (więcej na ten temat). Łącznie osiem dotychczasowych edycji akcji przyniosło ponad 8,4 mln zł dochodu, który przeznaczono dla podopiecznych Fundacji Polsat.

Dołącz do dyskusji: Mikołajkowy Blok Reklamowy po raz IX w Polsacie. Rusza kampania (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Włącz myślenie
Co roku ta sama ściema ! Ludzie nie dajcie się ogłupiać telewizji. Aktorzy twierdzą w tych spotach, że im wiecej ludzi obejrzy reklamy tym bardziej pomogą dzieciom. Ciekawe jak sprawdzą czy reklamy obejrzy jedna osoba czy cała rodzina? Czy reklamy zawierają przekaz podprogowy który sprawi że oglądający jak zombi pójdą do sklepu i kupią zaprogramowane produkty? A może w naszych telewizorach są mierniki i liczniki liczące, kto co ogląda i o której godzinie... ? ... Ja nie będę oglądał mieszających w głowach reklam!
0 0
odpowiedź