SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Milionerzy” zyskali widzów i przynieśli 15 mln zł z reklam

Nadawany w TVN teleturniej "Milionerzy" jesienią br. gromadził więcej widzów niż rok wcześniej, a pod względem udziałów w rynku przegrywał jedynie z propozycjami TVP 1. Wpływy reklamowe programu wzrosły i wyniosły 14,9 mln zł.

Z przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl danych Nielsen Audience Measurement wynika, że premierowe odcinki "Milionerów" nadawane w niedziele o 18.00 od września do grudnia br. przyciągały przed ekrany średnio 2,65 mln widzów, dając stacji 19,19 proc. udziału w grupie 4+ i  18,26 proc. w komercyjnej 16-49. To więcej niż rok temu, gdy średnia widownia teleturnieju wyniosła 2,43 mln osób, a udział TVN to było odpowiednio 17,59 proc. i 15,81 proc.

W paśmie emisji zakończonej właśnie serii "Milionerów" TVN przegrywał pod względem osiąganego udziału w 4+ jedynie z TVP 1, która w tym czasie nadawała końcówkę "Ojca Mateusza" i teleturniej "Jaka to melodia?". Dało jej to 28,82 proc. udziału w rynku. Za TVN-em znalazły się natomiast: TVP 2 (“Panorama”, “Sport”, Pogoda”; 12,94 proc.) oraz Polsat (“Hotel 52”, “Wydarzenia”; 10,75 proc.). W grupie 16-49 TVN również był drugi za Jedynką.

Wpływy z reklam nadanych przy tegorocznej jesiennej edycji teleturnieju wyniosły 14,9 mln zł. Jesienią ub.r. przychody reklamowe z programu były niższe i wyniosły 12,4 mln zł (dane cennikowe bez rabatów).

Dane telemetryczne pokazują, iż jesienną serię "Milionerów" oglądały najchętniej kobiety, widzowie powyżej pięćdziesiątki oraz mieszkańcy średnich i dużych miast.


Oglądalność jesiennej edycji "Milionerów" odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
12-09-2010 1 807 331 17,29% 16,21%
19-09-2010 2 144 379 17,55% 15,39%
26-09-2010 1 993 402 15,78% 15,55%
03-10-2010 2 312 567 18,51% 19,56%
10-10-2010 2 352 418 18,77% 17,65%
17-10-2010 2 505 594 18,05% 16,35%
24-10-2010 3 304 288 23,71% 23,73%
31-10-2010 2 462 274 17,61% 15,70%
07-11-2010 2 792 507 18,14% 15,70%
14-11-2010 2 795 646 19,87% 19,00%
21-11-2010 3 002 909 20,71% 20,00%
28-11-2010 3 050 679 20,27% 18,83%
05-12-2010 2 916 526 18,98% 18,15%
12-12-2010 3 087 132 20,44% 20,68%
19-12-2010 3 195 519 20,81% 20,40%
Średnia 2 647 639 19,19% 18,26%



Widownia programu na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP 1 3 982 858 28,82% 25,55%
TVN – Milionerzy 2 647 639 19,19% 18,26%
TVP 2 1 788 594 12,94% 10,75%
Polsat 1 485 434 10,75% 12,88%


Profil widowni teleturnieju

 Milionerzy ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 41,64% 86
Kobiety 58,36% 113
Wiek  4-9 2,16% 36
 10-15 2,75% 39
16 - 19 2,32% 40
20 - 24 3,97% 49
25 - 29 7,48% 84
30 - 34 7,55% 92
35 - 39 5,90% 83
40 - 44 6,25% 97
45 - 49 6,61% 93
50 - 54 9,17% 111
55 - 59 12,62% 166
60 33,22% 170
Wlk. miasta Wieś 28,67% 74
< 50 tys. 23,06% 96
50-100 tys. 9,23% 108
100-200 tys. 10,70% 134
> 200 tys. 28,34% 139
Zawód Top management 7,70% 99
Pracownicy średniego szczebla 16,73% 116
Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,57% 87
Emeryci 41,24% 166
Inni 16,76% 51
Wykształcenie Podstawowe 48,69% 106
Średnie 32,40% 109
Wyższe 14,00% 122
Inne 4,91% 38


 

Dołącz do dyskusji: “Milionerzy” zyskali widzów i przynieśli 15 mln zł z reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
seryjnie
DANIELOS PITA na prezydenta
0 0
odpowiedź