SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Miliony na kampanię i radiolinię

Ogólnopolskie ambicje TelePolska

TelePolska, alternatywny operator telekomunikacyjny, wyda w lutym i marcu nowego roku 2 miliony zł na kampanię wizerunkową oraz kilka do kilkunastu milionów w rozwój dostępu radiowego. Firma operuje obecnie dla biznesu w warszawskiej strefie numeracyjnej, ale od marca przyszłego roku obejmie 2/3 Polski. Spółka podpisuje obecnie umowy z TP SA na udostępnienie nowych punktów styku, których tylko do końca tego roku będzie miała 8 - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Z technicznego punktu widzenia TelePolska może przyjąć rolę operatora ogólnopolskiego już na początku roku. Brakuje jej natomiast silnego wizerunku marki. Właśnie kampania medialna ma rewolucyjnie podnieść wskaźniki rozpoznawalności.

Dla wsparcia kampanii firma poważnie przebudowuje stronę internetową, która, obok relacji bezpośrednich, będzie jednym ze strategicznych narzędzi komunikowania z otoczeniem biznesowym i mediowym. Serwis będzie gotowy pod koniec stycznia. Zdaniem TelePolska istniejące serwisy innych telekomów są kiepskiej jakości, podobnie zresztą jak obecny serwis TelePolska. Ten jednak został zbudowany jako witryna zastępcza.

Inną poważną inwestycją 2005 roku jest rozwój dostępu radiowego. Poprzez e-Telko (spółkę córkę) Holding TelePolska jest właścicielem koncesji na dostęp radiowy. TelePolska negocjuje zakup technologii, której cena waha się od kilku do kilkunastu milionów złotych. Obecnymi dostawcami tego typu technologii na rynku polskim są m.in. Marconi, Alcatel, Ericsson, Alvarion, AirSpan, Alcatel, Lucent Technologies, Siemens.

TelePolska stawia stacje bazowe, ale tempo rozwoju oferty pozostaje w relacji do rozwoju bazy klienckiej, a w tym pomocna ma być kampania wiosenna.

Dołącz do dyskusji: Miliony na kampanię i radiolinię

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl