SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Młode zespoły zainteresowały 88 tys. widzów Czwórki

Emitowany od połowy maja do końca czerwca na antenie TV 4 programmuzyczny "Nowa generacja" oglądało średnio 88 tys. widzów - wynikaz danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.

Udział Czwórki w czasie emisji talent show wyniósł 0,73 proc. wgrupie 4+ i 0,87 proc. w 16-49. Największa widownią cieszył sięnadany w minioną sobotę o 22.00 finał programu - obejrzało go 147tys. osób.

Wszyscy 4+
16-49
DataGodz.AMRSHR%SHR%
20-05-200821:3285 7290,67%0,52%
27-05-200821:3398 8100,77%1,03%
04-06-200820:0264 3850,50%0,74%
05-06-200820:0377 8210,62%0,76%
11-06-200820:0290 8440,69%1,07%
12-06-200820:0233 6700,24%0,22%
18-06-200820:0356 9620,45%0,55%
19-06-200820:0291 9820,73%1,15%
28-06-200822:05147 4401,78%1,54%
średnia
884520,73%0,87%

Wśród widzów "Nowej generacji" dominowały kobiety, osoby w wiekuod 30 do 44 lat i od 50 do 59 lat, mieszkańcy miast i oglądający ześrednim i wyższym wykształceniem.



ADH %AFF
PłećMężczyźni42,20%88

Kobiety57,80%111
Wiek4- 91,33%21

10- 154,91%65

16 - 193,78%61

20 - 245,06%57

25 - 298,23%96

30 - 348,08%103

35 - 3914,09%210

40 - 446,83%104

45 - 495,46%71

50 - 5410,31%125

55 - 5913,07%182

60+18,86%103
Wlk.miastaWieś24,24%63

< 50 tys.25,94%109

50-100 tys.10,43%116

100-200 tys.13,11%165

> 200 tys.26,28%126
ZawódTop management14,19%171

Pracownicy szczebla średniego16,16%120

Pracownicy fizyczni i rolnicy16,74%85

Emeryci31,30%121

Inne21,62%66
WykształceniePodstawowe35,83%81

Średnie38,17%127

Wyższe19,76%165

Inne6,24%45


Na reklamach emitowanych wokół show TV 4 zarobiła 480 tys. zł (danecennikowe bez rabatów).

W programie "Nowa generacja" młode zespoły rywalizowały okontrakt płytowy i występ na tegorocznej edycji festiwaluTOPtrendy. Zwycięzca talent show została grupa Lov.

  • Więcej informacji:
  • Lov

Dołącz do dyskusji: Młode zespoły zainteresowały 88 tys. widzów Czwórki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl