SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Money rusza z nową odsłoną serwisu praca

Money.pl w trudnych czasach na rynku rekrutacyjnym, stawia na serwis rekrutacyjny, w którym znajdziemy nie tylko oferty pracy, ale także poradniki, najnowsze wiadomości z rynku pracy, raporty, kalkulatory czy wzory popularnych dokumentów.  Serwis praca.money.pl to także przestrzeń do budowy wizerunku pracodawców w serwisie biznesowym, który przyciąga setki tysięcy specjalistów.

Jak wygląda nowa rzeczywistość na rynku pracy?

W nowej rzeczywistości rynkowej bardzo dużo dzieje się na rynku pracy. Popyt na niektóre usługi i produkty skokowo wzrósł, więc przybyło tam pracy, jednocześnie część branż przeżywa zastój i redukuje zatrudnienie. - Lockdown i spowolnienie gospodarcze w związku z epidemią może spowodować, że nawet 2,5 mln osób straci pracę, więc tylu pojawi się na rynku kandydatów do pracy - mówi Adam Wąsik, CEO Pracownia EB i Kandydat.pl.

Czy jest jeszcze przestrzeń na nowe serwisy rekrutacyjne w Polsce?

Adam Wąsik zauważa, że w kategorii pracy dominują dwa typy serwisów. - Większość ma charakter ogłoszeniowy lub społecznościowy. Nie ma natomiast serwisu z treściami, których bardzo potrzeba kandydatom: jak radzić sobie na rynku pracy, czego oczekują pracodawcy, które branże rozwijają się mimo epidemii i zatrudniają - mówi.

Praca.money.pl to nie tylko oferty pracy, znajdziemy tam także wiele ciekawych i cennych poradników pisanych przez ekspertów z branży oraz redakcję money.pl. To także naturalne miejsce, w którym pracodawcy mogą za pomocą content marketingu budować wizerunek atrakcyjnego pracodawcy i mieć kontakt z potencjalnymi kandydatami.

Jak zauważa Zyta Machnicka, CEO hubu edukacyjnego Lightness, Content marketing wspiera działania pracodawców w budowaniu oraz zmianie świadomości na temat marki, jej kultury organizacyjnej, aktualnie prowadzonych projektów - także tych rekrutacyjnych - oraz firmowych planów. Wartościowe i dopasowane do odbiorców treści podkreślają eksperckość zespołu oraz uwiarygadniają działania prowadzone przez pracodawcę.

Inwestowanie w Employer Branding staje się globalnym trendem, który w Polsce jest coraz bardziej widoczny. Powstaje coraz więcej inicjatyw i kampanii Employer Brandingowych. Według badania HRM Insitute “Employer Branding w Polsce 2020”, pomimo pandemii blisko 41% ankietowanych planuje skupić się na budowaniu marki pracodawcy w sieci (online).

W czerwcowym raporcie firmy Randstad dotyczącego planów pracodawców, aż 65% pracodawców planuje pozostawić na obecnym poziomie poziom zatrudnienia, a 14% firm planuje zwiększyć ilość zatrudnianych pracowników.  Wygląda więc na to, że koronawirus spowolnił zmiany na rynku pracy, ale zdecydowanie ich nie zatrzymał.  Potwierdzają to też dane w Badaniu “Employer Branding w Polsce 2020” gdzie tylko 5% ankietowanych wskazuje, że ich budżety EB zostaną wstrzymane całkowicie na dłużej.

Przestrzeń, którą chcemy stworzyć dla kandydatów, ma w pełni odpowiadać na potrzeby i oczekiwania osób zainteresowanych zmianą pracy. W Praca.money.pl kandydat znajdzie wszystko, czego potrzebuje, aby znaleźć pracę. Nie zapominamy też o osobach, które pasywnie poszukują pracy i chwilowo wolą śledzić trendy na rynku pracy lub myślą o rozwoju. – dopowiada Krzysztof Nowicki, Dyrektor zarządzający obszaru Biznes

28 września serwis money.pl należący do Grupy Wirtualna Polska uruchomił odświeżoną wersję serwisu praca.money.pl. Serwis posiada nowy logotyp oraz odświeżony wygląd. W serwisie znajdziemy ponad 64 tys. ofert pracy, poradniki, wiadomości i raporty z rynku pracy, kalkulatory oraz wzory popularnych dokumentów, które przydają się osobom poszukującym pracy.

Money.pl jest największym serwisem biznesowo-gospodarczym w Polskim Internecie, notując w ostatnim miesiącu 7,84 mln realnych użytkowników, według najnowszego badania Gemius/PBI.