SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Motowizja wprowadza reklamy. Sprzedawać je będzie TVN Media

Kanał motoryzacyjny Motowizja od czerwca br. zaczął emitować reklamy. Za ich sprzedaż odpowiada biuro reklamy TVN Media.

- Sprzedaż czasu reklamowego to kolejny, ważny krok w rozwoju Motowizji. To konsekwencja dynamicznego rozwoju dystrybucji kanału. Zdobyte fundusze będziemy inwestować w ofertę programową, aby jeszcze bardziej usatysfakcjonować naszych widzów - mówi Krzysztof Mikulski, CEO spółki Motowizja Television Ltd.

Kanał trafił do oferty biura sprzedaży TVN Media w ramach Premium TV. Dostępny jest w niej jako pojedyncza stacja oraz pakiecie Mix Plus.

- Portfolio stacji Premium TV poszerza się o wyraziście sprofilowany programowo kanał, dzięki czemu możemy zaoferować naszym klientom dotarcie do atrakcyjnej grupy celowej, chętnie sięgającej do oferty programowej opartej o motoryzację i sporty z nią związane - mówi Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV.

Motowizja nadaje od stycznia 2014 roku. Oglądać ją można m.in. na platformie nc+, w Orange TV oraz w sieciach kablowych Multimedia Polska i Toya. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest firma Frame by Frame.

Dołącz do dyskusji: Motowizja wprowadza reklamy. Sprzedawać je będzie TVN Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl