SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Na dobre na i złe” straciło widzów. 51 mln z reklam

Piątkowe premiery serialu „Na dobre na i złe” oglądało w minionym sezonie w TVP 2 średnio 4,62 mln widzów, czyli nieco mniej niż produkcja gromadziła przed rokiem. Więcej straciły jednak niedzielne powtórki.

Średni udział Dwójki - emitującej serial w piątkowe wieczory od 24 września 2010 a 17 czerwca 2011 - wyniósł 30,25 proc. w grupie 4+ oraz 22,97 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem premierowe odcinki „Na dobre na i złe” miały średnio  4,73 mln widzów i 31,03 proc. udziału w grupie 4+ (30,04 proc. w grupie komercyjnej).

Większy spadek zanotowały niedzielne powtórki, które między 26 września 2010 a 19 czerwca 2011 miały 3,12 mln widzów - wobec 3,74 mln widzów przed rokiem - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Wirtualnemedia.pl4+Grupa 16-49
Na dobre i na złeAMRSHR %AMRSHR %
24-09-10/17-06-2011462221030,25%141445522,97%
26-09-10/19-06-2011312609126,43%118629624,05%
11-09-09/13-06-2010473853531,03%158146425,08%
11-09-09/13-06-2010373594531,47%153475130,04%


Dwójka podczas piątkowych premier „Na dobre i na złe” była liderem rynku. Kolejne stacje, nadające głównie filmy fabularne, zanotowały zbliżony udział w rynku.

KonkurencjaAMRSHR%SHR/16-49
TVP2462221030,25%22,97%
TVP1226259114,81%13,67%
TVN219509614,36%19,83%
POLSAT215792614,12%18,05%


Premiery przyniosły wpływy reklamowe na poziomie 32,9 mln złotych, zaś powtórki 18,4 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).
Produkcję oglądały przede wszystkim kobiety, osoby z wykształceniem podstawowym. 

ProfilTVP2ADH %AFF
PłećMężczyźni31,35%65
Kobiety68,65%132
Wiek04-091,37%23
10-152,23%32
16 - 191,98%35
20 - 242,47%31
25 - 294,28%48
30 - 344,44%54
35 - 395,71%79
40 - 444,75%74
45 - 496,91%99
50 - 5410,21%126
55 - 5912,23%159
60+43,42%218
Wlk. miastaWieś42,78%109
< 50 tys.22,98%96
50-100 tys.10,35%121
100-200 tys.6,72%83
> 200 tys.17,17%85
WykształceniePodstawowe54,73%120
Średnie29,12%98
Wyższe12,55%103
Inne3,60%28

 

„Na dobre i na złe” jest obecne na antenie TVP2 od 1999 roku. Początkowo produkcja była nadawana w niedziele o 16.00, później stacja przeniosła premierowe odcinki na piątki na 20.05, w niedzielnym paśmie pozostawiając jej powtórki.

Dołącz do dyskusji: „Na dobre na i złe” straciło widzów. 51 mln z reklam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ms
może wreszcie skończą to g.....o
odpowiedź
User
gość
od września maja być ciekawe odcinki,podobno nawet przypominające te z pierwszych sezonów.Jeśli tak będzie to oglądalność gwałtownie podskoczy w górę
odpowiedź
User
Jowita
Te wszystkie seriale to idiotyzmy "wolnej demokratycznej" Polski ! Nie oglądam żadnego i nie jest mi z tego powodu przykro ! Szkoda czasu i prądu /coraz droższego/. Grupa ludzi dorwała się do kamery i ciągle te same gęby musimy oglądać ! Jak jeszcze przeczytałam, że stara rura z "Plebani" będzie startować z listy PiS to jestem tym bardziej przekonana,że polskie seriale to pranie mózgu i kompletnie odstaje od życia codziennego.
odpowiedź