„Na sygnale” ogląda ponad 2 mln widzów. TVP2 liderem rynku
Jesienny sezon serialu „Na sygnale” ogląda średnio 2,02 mln osób. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji jest liderem rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów i trzecia w grupie komercyjnej 16-49.
W tym roku Telewizja Polska zdecydowała się rozpocząć emisję premierowych odcinków „Na sygnale” o tydzień wcześniej niż większość jesiennych premier. W pierwszym tygodniu (tj. od 22 do 26 sierpnia br.) serial był pokazywany codziennie o godz. 20.40 (tuż po popularnych „Barwach szczęścia”, które też wystartowały wcześniej). Natomiast od 31 sierpnia produkcja jest już pokazywana w swoim tradycyjnym paśmie - w środy o 21.45.
Średnia oglądalność ośmiu odcinków najnowszej edycji serialu (tj. pokazanych w okresie od 22 sierpnia do 14 września br.) wyniosła 2,02 mln osób, co przełożyło się na 14,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 11,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Meassurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek „Na sygnale” z 7 września br., który zainteresował 2,73 mln widzów. Wszystkie trzy topowe odcinki, to emisje środowe o 21.45.
Trzy topowe odcinki „Na sygnale”
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
31-08-2016 |
2 141 642 |
15,93% |
07-09-2016 |
2 730 101 |
20,64% |
14-09-2016 |
2 678 427 |
19,28% |
TVP2 w czasie emisji jesiennego sezonu „Na sygnale” wygrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmuje TVP1, co przekłada się na 11,49 proc. udziału. Trzeci jest TVN (10,62 proc.), a czwarty - Polsat (8,90 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest TVN, a dalsze miejsca zajmują: Polsat, Dwójka i Jedynka.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVP2 - Na sygnale |
2 024 082 |
14,86% |
618 568 |
11,48% |
TVP1 |
1 566 104 |
11,49% |
565 700 |
10,50% |
TVN |
1 446 554 |
10,62% |
750 405 |
13,92% |
Polsat |
1 212 171 |
8,90% |
719 996 |
13,36% |
Z kolei średnia widownia odcinków serialu ze standardowej pory emisji (środy o 21.45), w okresie od 31 sierpnia do 14 września br., wyniosła 2,51 mln osób. Udziały produkcji w rynku wyniosły odpowiednio 18,60 proc. i 13,93 proc.
Podczas emisji tych odcinków Dwójka ma zdecydowanie wyższą oglądalność, niż jej konkurenci. Drugie miejsce zajmuje TVN, emitujący w tym czasie gł. finał „Domu marzeń” oraz reality-show „Azja Express”, co przekłada się na 11,23 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 (gł. filmy dokumentalne, „Hit Hit Hurra!” oraz mecz Ligi Mistrzów Legia Warszawa - Borusia Dortmund; 9,19 proc.), a czwarty - Polsat (film fabularny, „Top Chef. Gwiazdy od kuchni” i początek „Rinke za kratami”; 9 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej TVP2 jest wiceliderem za TVN. Trzeci jest Polsat, a czwarta - TVP1.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu - pasmo środowe o 21.45
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVP2 - Na sygnale |
2 514 880 |
18,60% |
801 373 |
13,93% |
TVN |
1 518 649 |
11,23% |
897 969 |
15,61% |
TVP1 |
1 242 359 |
9,19% |
530 245 |
9,22% |
Polsat |
1 217 145 |
9,00% |
708 500 |
12,32% |
Te odcinki „Na sygnale” gromadzą minimalnie mniej widzów, niż start produkcji rok temu. Wówczas serial po czterech odcinkach (tj. w okresie od 2 do 23 sierpnia ub.r.) oglądało średnio 2,56 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 19,52 proc. oraz 14,70 proc.
W sierpniu br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 8,89 proc.
Dołącz do dyskusji: „Na sygnale” ogląda ponad 2 mln widzów. TVP2 liderem rynku