SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najpopularniejsze filmy i seriale na Netfliksie oglądane w tym roku

Netflix przedstawił zestawienie najchętniej oglądanych produkcji, począwszy od 2 stycznia. Wśród filmów anglojęzycznych króluje „Glass Onion” z serii „Na noże”, a wśród filmów nieanglojęzycznych polski hit „Jak zostałem gangsterem. Historia prawdziwa”.

„Glass Onion: Film z serii »Na noże«”, Netflix„Glass Onion: Film z serii »Na noże«”, Netflix

Subskrybenci nadal oglądają „Glass Onion: Film z serii »Na noże«”, który utrzymał się na szczycie listy filmów anglojęzycznych z 44,32 mln godzin oglądania. Film w reżyserii Riana Johnsona przesunął się na piąte miejsce na liście najpopularniejszych filmów z 253,72 mln godzin oglądania łącznie, co oznacza, że obejrzano go w 109 mln gospodarstw domowych (253,72 godzin oglądania podzielone przez 2,3 godziny).

Obraz „Bielmo”, w którym Christian Bale zagrał Augustusa Landora, zadebiutował na liście na drugiej pozycji z 42,96 mln godzin oglądania. Produkcja na podstawie książki Louisa Bayarda pojawiła się na listach Top 10 w 88 krajach.

Komedia „Biały szum”, w której główne role zagrali Adam Driver i Greta Gerwig, uplasowała się na piątym miejscu.

Filmy nieanglojęzyczne

Na pierwszym miejscu listy filmów nieanglojęzycznych zadebiutował polski dramat „Jak zostałem gangsterem. Historia prawdziwa” z 10,53 mln godzin oglądania. Nowością na liście był też kolumbijski dramat „The Kings of the World” (3,95 mln godzin oglądania). Na listę powróciły norweski przygodowy film akcji „Troll”, hiszpański kryminał „Krzywe linie Boga”, włoski kryminał „7 kobiet i tajemnica” i niemiecki dramat „Na Zachodzie bez zmian”, który otrzymał nominacje do nagród BAFTA i Złotego Globu.

Seriale anglojęzyczne

Na listę seriali powrócił popularny duet matki i córki, czyli drugi sezon serialu „Ginny & Georgia”, zadebiutował na pierwszym miejscu listy seriali anglojęzycznych z 180,47 mln godzin oglądania i został najczęściej oglądanym tytułem tygodnia. Serial, w którym główne role zagrały Brianne Howey i Antonia Gentry, pojawił się na listach Top 10 w 84 krajach. Fani wrócili także do pierwszego sezonu, który zajął piąte miejsce na liście z 44,37 mln godzin oglądania.

Widzom spodobało się też widowisko „Kalejdoskop”. Trzymający w napięciu dramat z motywem napadu, w którym każdy odcinek stanowi element układanki, zajął drugie miejsce z 112,32 mln godzin oglądania. Luźno inspirowany prawdziwymi wydarzeniami serial trafił na listy Top 10 w 90 krajach. Po długim okresie oczekiwania mamy już pewność — „Wednesday” powróci z drugim sezonem. Serial zanotował dodatkowe 81,34 mln godzin oglądania. Razem z „Emily w Paryżu” fani nadal chętnie przeżywali francuską przygodę. Komedia zajęła czwarte miejsce na liście z 47,78 mln godzin oglądania.

Seriale nieanglojęzyczne

Na listę seriali nieanglojęzycznych powróciły popularne produkcje koreańskie, w tym dramat z motywem zemsty „Chwała”, który wskoczył na pierwsze miejsce z 82,48 mln godzin oglądania, „Alchemia dusz” (część 2) z 20,51 mln godzin oglądania i teleturniej randkowy „Piekło singli” (18,34 mln godzin oglądania).

Na listę powróciły też japoński dramat „Alice In Borderland” — sezon pierwszy (19,13 mln godzin oglądania) i sezon drugi (41,84 mln godzin oglądania) — a także sezon trzeci meksykańskiego dramatu „Królowa Południa” (79,25 mln godzin oglądania). Wśród nowości na liście znalazły się australijski thriller „Mścicielka”, brazylijski dramat „Podglądaczka” i hiszpańska komedia „Samce alfa”.

Netflix ze wzrostem liczby subskrybentów

Na koniec września ub.r. Netflix miał globalnie 220,67 mln subskrybentów. Wzrost liczby subskrybentów Netfliksa był dużo wyższy od prognozy sprzed trzech miesięcy wynoszącej 1 mln. Platforma wróciła do dodatniej dynamiki, po tym, jak w pierwszym kwartale ub.r. straciła netto 0,2 mln klientów, a w drugim - 0,97 mln.

W czwartym kwartale ub.r. Netflix spodziewał się pozyskać netto 4,5 mln subskrybentów. Przychody mają zmaleć rok do roku z 7,78 do 7,71 mld dolarów, marża operacyjna — z 8,2 do 4,2 proc., a zysk netto — z 607 do 163 mln dolarów.

Według badania Mediapanel we wrześniu ub.r. Netfliksa jako stronę internetową i aplikację mobilną odwiedziło 12,21 mln polskich użytkowników (dało to 41,13 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 5 godzin, 39 minut i 38 sekund.

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze filmy i seriale na Netfliksie oglądane w tym roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl