SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Największy Kongres Public Relations w Polsce

W dniach 19-22 kwietnia 2005 r. odbędzie się w Rzeszowie IV Kongres Public Relations organizowany przez Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz RPR Group

Gośćmi Kongresu będą zarówno przedstawiciele środowisk akademickich, kadra kierownicza największych polskich przedsiębiorstw i agencji public relations, osoby odpowiedzialne za kształtowanie wizerunku znanych firm i korporacji międzynarodowych działających na polskim rynku, jak i przedstawiciele mediów ogólnopolskich i regionalnych.

W programie przewidziano liczne sesje plenarne, debaty i dyskusje panelowe poruszające problematykę public relations. Uczestnicy Kongresu poddadzą analizie współczesny rynek usług PR, podsumują jego dotychczasowy rozwój i osiągnięcia. – mówi dr Dariusz Tworzydło, prof. WSIiZ, główny organizator Kongresu. Drugi dzień Kongresu objął patronatem InternetPR.pl - portal dla społeczności specjalistów public relations. Dzień InternetPR.pl poświecony będzie sprawom, które żywotnie dotykają praktyków PR – tematom, o których na co dzień między sobą rozmawiamy, kwestiom, co do których się spieramy, zagadnieniom, które są najważniejsze dla przyszłości branży. Pozostałe debaty współorganizują m.in. Polskie Stowarzyszenie PR, miesięcznik ekonomiczny Home&Market, Gazeta Piar.pl, Gazeta Samorządu i Administracji oraz Urząd Miasta w Kraśniku.

Autorytety teorii PR ( m.in.: prof. dr hab. Jerzy Olędzki, dr Ewa Hope) podczas debaty: „Żeby PR znaczyło PR” będą mówić o standardach edukacji public relations w Polsce. – zapowiada dr Andrzej Stolarczyk. Podczas ostatniego dnia Kongresu dość szeroko zostanie omówiony temat samorządowego public relations. Podczas debaty będzie można się dowiedzieć, jak prowadzić skuteczną komunikację w samorządach terytorialnych, jak budować więzi pomiędzy samorządem a społecznością lokalną, jak prawidłowo zaprojektowana komunikacja wewnętrzna może wpłynąć na organizację pracy w instytucjach samorządowych.

W IV Kongresie Public Relations wezmą udział goście z zagranicy. Gościem specjalnym będzie Colin FARRINGTON - Dyrektor Generalny Chartered Institute of Public Relations – CIPR w Wielkiej Brytanii. W Kongresie udział wezmą również: mgr Anna Cywirenko, mgr Iwan Rekun, dr Anatolij Tkach i dr Tamara Tkach z Melitopolskiego Instytutu Państwowego i Municypalnego Zarządzania na Ukrainie oraz prof. Jarosław Szumełda z Tarnopolskiej Akademii Gospodarki Narodowej na Ukrainie, który wystąpi z referatem „Zasoby PR rewolucji pomarańczowej na Ukrainie”.

Kongresowi towarzyszyć będą także liczne imprezy artystyczne. Pierwszego dnia Kongresu będziemy mogli posłuchać koncertu pt. „Jazz w piwnicach” w wykonaniu zespołu Stefana Ryszkowskiego, znanego z oryginalności i bogatego instrumentarium. Drugi dzień zakończy się występem Kabaretu Moralnego Niepokoju – laureata Grand Prix XII i XVII Przeglądu Kabaretów PaKA, XVII Biesiady Humoru i Satyry w Lidzbarku Warmińskim „Złota Szpilka 96” oraz licznych nagród publiczności, środowiska kabaretowego i dziennikarzy.

W czwartek każdy uczestnik Kongresu będzie mógł wziąć udział w otwarciu wystawy malarstwa Małgorzaty Tylec i fotografii Konrada Bartoszka. Podczas uroczystej gali będzie można kupić prace artystów, a dochód z ich sprzedaży zostanie w całości przeznaczony dla Domu Dziecka.

Patronat medialny nad Kongresem objęli m.in.: miesięcznik Brief, Home&Market, Program 3 Telewizji Polskiej w Rzeszowie, TV Biznes, Polska Agencja Prasowa czy WirtualneMedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Największy Kongres Public Relations w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl