SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

National Geographic Channel promuje “Tabu” (foto)

Kanał National Geographic Channel rusza z kampanią promocyjną siódmego sezonu serialu dokumentalnego “Tabu”. Działania obejmą prasę i internet.

Większość layoutów wykorzystanych w kampanii prezentuje zamknięte okno, komunikując jednocześnie, iż nie zasłaniamy ich tylko przed słońcem ale także skrywamy tajemnice, nietypowe zachowania, uzależnienia, których nie chcemy pokazywać innym. Druga część kampanii pokazywać będzie bezpośrednio zachowania, które mogą być odbierane jako nietypowe.

Reklamy prasowe pojawią się w tygodnikach opinii (“Wprost”, “Newsweek Polska”) i magazynach telewizyjnych (“Tele Tydzień”, “To&Owo TV”, “Fakt TV”, “Gazeta Telewizyjna”, “Super Express TV”).

W internecie działania obejmą portale onet.pl, wp.pl i interia.pl, cojestgrane.pl, demotywatory.pl, pakiet online Ringier Axel Springer, telemagazyn.pl, plotek.pl, logo24.pl i pudelek.pl. Kampania prowadzona będzie też w wyszukiwarkach.

Akcja potrwa cztery tygodnie. Kreację przygotowała agencja Marketshare, a media zaplanował Mediacom.

Kolejne odcinki “Tabu” będą emitowane na kanale National Geographic Channel od września br. w każdy czwartek o godz. 22:00. Cykl prezentuje jedne z najbardziej zadziwiających na świecie zachowań, rytuałów i przekonań.

National Geographic Channel w związku z premierą serii zlecił ogólnopolskie badanie, które miało pokazać stosunek Polaków do różnych tematów tabu.

Dołącz do dyskusji: National Geographic Channel promuje “Tabu” (foto)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl