'National Geographic Polska' z kalendarzem ściennym
Do całego nakładu listopadowego numeru magazynu "National Geographic Polska" (G+J Polska) dołączony został kalendarz ścienny na 2010 rok, którego temat przewodni przejawia się hasłem "Przyszłość Ziemi zależy od nas, chrońmy jej zasoby".
Na zdjęciach zamieszczonych w kalendarzu pokazane zostały zagrożone ekologicznie zasoby przyrody, m.in. grożące wymarciem gatunki zwierząt. Temat wydawnictwa koresponduje z misją miesięcznika "National Geographic Polska", która brzmi: "W trosce o naszą planetę". Kalendarz liczy 14 stron i został wydany w formacie 297x410 mm.
Wydanie z dodatkiem ukazało się w standardowej cenie 12,99 zł. Wydawca nie ujawnia wysokości jego nakładu.
Numer wspiera kampania promocyjna w radiu (Radio Zet), prasie ("Foto", "Fotografia Cyfrowa", "Wprost"), internecie (mailing do użytkowników poczty portali Gazeta.pl i Wp.pl) oraz w tytułach i serwisach internetowych G+J ("Focus", "Focus Historia", "Naj", national-geographic.pl. odyssei.com, focus.pl). Kreacja została przygotowana przez dział graficzny wydawnictwa, zaś media zostały zaplanowane przez dział marketingu spółki.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu "National Geographic Polska" w okresie od stycznia do lipca br. wyniosła 54 271 egz.
Dołącz do dyskusji: 'National Geographic Polska' z kalendarzem ściennym